کسب رتبه دوم کشوری توسط سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌ شرقی در جشنواره زمستان شاد

تبریز (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌‌ شرقی اعلام کرد که با کسب 7 رتبه برتر کشوری توسط دانش‌آموزان استان در جشنواره زمستان شاد، استان آذربایجان‌ شرقی توانست در مجموع تعداد آثار برگزیده، عنوان دوم کشوری را به خود اختصاص دهد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه دوم کشوری توسط سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌ شرقی در جشنواره زمستان شاد

صمد علیزاده بیان کرد: جشنواره زمستان شاد با عنوان پیشتازان فجرآفرین با محوریت مناسبت‌های ملی و مذهبی، در قالب فعالیت‌های تشکیلاتی و جمعی در طول فصل زمستان در قالب 8 پویش با هدف زمینه‌سازی برای انتقال فرهنگ و آرمان‌های انقلاب به نسل آینده و نیل به اهداف عالی تعلیم و تربیت و اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزار شد.

وی ادامه داد: در بخش پویش مناسبت ملی و مذهبی، دانش آموز یسنا بلندگرای، از خسروشاه رتبه اول را کسب کرد.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان افزود: در پویش های دهه بصیرت، یاوران انقلاب، بوسه بر دستان پدر، جشن تولد زمین و مناسبت ملی و مذهبی به ترتیب دانش آموزان سارا نرج آبادی از مراغه، گونای دستوانه، باران پوراسد و محنا اختیاری از اهر و فاطمه امدادی از ناحیه سه تبریز رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص دادند.

علیزاده اضافه کرد: دانش آموز نازنین زهرا جان محمدی، از مراغه نیز در پویش سپاس مربی رتبه سوم کشوری را کسب کرد.

وی با عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای این دانش آموزان پیشتاز استان گفت: در حال حاضر جشنواره بهارانه در استان در حال برگزاری است و دانش آموزان و مربیان پیشتاز می توانند نسبت به تولید محتوا با موضوعات اعلام شده اقدام و در جشنواره های مختلف و متنوع سازمان دانش آموزی شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار