«سپردمت به جاده‌ها» اثری از سالار عقیلی فرهنگان فرشته رونمایی شد

تهران(پانا) - مراسم رونمایی از آلبوم «سپردمت به جاده‌ها»، کاری از سالار عقیلی و مسعود پیروی، شامگاه جمعه ششم خردادماه ۱۴۰۱ با حضور اهالیِ فرهنگ و هنر در مجموعه‌ی «فرهنگان فرشته» برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۲۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
«سپردمت به جاده‌ها» اثری از سالار عقیلی فرهنگان فرشته رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی محموعه فرهنگان فرشته؛ مراسم رونمایی از آلبوم «سپردمت به جاده‌ها»، کاری از سالار عقیلی و مسعود پیروی، شامگاه جمعه ششم خردادماه ۱۴۰۱ با حضور اهالیِ فرهنگ و هنر در مجموعه‌ی «فرهنگان فرشته» برگزار شد.

سالار عقیلی هم در این مراسم، با ابراز خوشحالی از انتشارِ این آلبوم و همکاریِ مشترکش با مسعود پیروی و بهنام ابوالقاسم گفت: بسیار جای خوشحالی است که این اثر بصورت فیزیکی به دست مخاطبان می‌رسد. وی افزود: جایز تاسف دارد که این سال‌ها و در شرایط کنونی اکثر آلبوم‌ها و آثارِ موسیقایی بصورت مجازی منتشر می‌شوند چرا که این موضوع برای من به هیچ عنوان خوشایند نیست.

مسعود پیروی آهنگساز این اثر، درباره‌ی این آلبوم، انتخاب اشعار و همکاری با سالار عقیلی گفت: این آلبوم شامل هشت قطعه، دو آواز و شش تصنیف است؛ تمام ملودی‌ها بصورت مستقل و بدون شعر نوشته شده است و کلیت اثر به کمک شاعران و با همکاری آنان شکل گرفته است. وی افزود: با توجه به مشکلات تولید موسیِقی این مجموعه که با ترکیب و سازبندی متفاوتی انجام شده، کارِ تنظیمِ این اثر بسیار سخت و متفاوت بود که من از دوست عزیزم بهنام ابوالقاسم برای تنظیمِ حرفه‌ای این اثر سپاسگزارم.

بهنام ابوالقاسم هم در ادامه‌ی این برنامه گفت: موضوع مهم در این اثر ارتباطِ نزدیکِ اشخاص باهم بود و تمامی قدم‌هایی که در تولید این اثر برداشته شد، حرفه‌ای و درست بود و صدای سالار عقیلی هم این کار را بسیار زیبا کرده است.

در انتهای این مراسم نیز آواز و تصنیفی از سوی سالار عقیلی اجرا و جشن امضای این آلبوم برگزار شد.

آهنگساز این اثر مسعود پیروی است، خواننده سالار عقیلی و تنظیم کننده‌ی آن هم بهنام‌ ابوالقاسم. ‏‎در این اثر از شعرهای شاعرانی چون فروغ فرحزاد، اکبر آزاد، هوشنگ ابتهاج(سایه)، علی اطهری کرمانی، علیرضا کلیایی، احسان افشاری و اسماعیل امینی استفاده شده است و ناشرِ آن هم نشر و پخشِ «جوان» است.

نوازندگانی که در تولیدِ این اثر نقش داشته‌اند را هم پدرام فریوسفی و میثم مروستی(ویلن)، میثم مروستی (ویولا و شورانگیز) و آتنا اشتیاقی (ویلنسل)، رضا فرهادی(کنترباس)، سایوری شفیعی(کلارینت)، بهنام ابوالقاسم(پیانو و آکاردئون)، رضا فرهادی و بهتاش ابوالقاسم (درامز)، آزاد میرزاپور(سه تار‌)، علیرضا دریایی(کمانچه)، فریدون بهرامی(سازهای الکترونیک)، تشکیل می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار