آمریکا در مقابل ایمان، اعتقاد و معنویت مردم ایران عاجز مانده است

اردبیل (پانا) - معاون سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل گفت آمریکا در مقابل ایمان، اعتقاد و معنویت مردم ایران عاجز مانده است.

کد مطلب: ۱۲۸۲۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
آمریکا در مقابل ایمان، اعتقاد و معنویت مردم ایران عاجز مانده است

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، علیرضا پناهیان، معاون سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان در جلسه بصیرت افزایی آموزش وپرورش اردبیل که به همت کانون بسیج فرهنگیان آموزش وپرورش استان برگزار شد، با تبریک روز سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت و پیروزی، اظهار کرد: فتح خرمشهر یکی از موفقیت های بزرگ کشور و برگ زرینی در تاریخ ایران می باشد.

وی افزود: تقابل دو جریان حق و باطل از بدو خلقت بشریت بوده و تداوم خواهد داشت.

معاون سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان ادامه داد: در قرن 21 تقابل حق و باطل به برهه خاصی وارد شده است که در ادبیات نظامی به جنگ ترکیبی معروف است.

پناهیان ضمن اشاره به جنگ ایران و عراق ، بیان کرد: این جنگ نابرابر با حمایت های شرق و غرب از صدام جنایتکار به ایران تحمیل شد ولی ملت ایران با اعتقاد راسخ خود از آن سربلند بیرون آمد.

وی با بیان به اینکه امروزه در ادبیات نظامی تجهیزات نظامی چندان کاربرد ندارد ، گفت: در دنیای امروز فشارهای اقتصادی، تحریم های ناجوانمردانه و .... جایگزین جنگ نظامی شده است.

معاون سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان با عنوان اینکه آمریکا در مقابل ایران از جنگ نظامی و فشارهای اقتصادی به نتیجه ای نرسید و دست به دامان مذاکره شد، تصریح کرد: آمریکا امروز در بحث مذاکره نیز از تمامی ظرفیت ها برای رسیدن، به اهداف خود استفاده می کند.

پناهیان ادامه داد: امروز در جنگ ترکیبی موثرترین سلاح، سلاح رسانه و فضای مجازی است و در این امر معلمان در صف مقدم هستند و به عنوان الگو می توانند ارزش های دفاع مقدس را به دانش آموزان انتقال دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار