مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

آمده‌ایم به ساده بگوییم در خرمشهرهای پیش رو هم پیروز می‌شویم

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد آمده‌اند به شهدا بگویند در خرمشهرهای دیگری هم که درپیش است پیروز می‌شوند.

کد مطلب: ۱۲۸۲۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
آمده‌ایم به ساده بگوییم در خرمشهرهای پیش رو هم پیروز می‌شویم

محمد رضا ابراهیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در همایش عظیم فرهنگیان شهر اصفهان گفت: امروز آماده ایم با شهدا پیمان ببندیم که در جاده‌ای دیگری که در جریان است، عاشقانه شرکت کنیم و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی را سرلوحه کارخود قرار دهیم.

وی افزود: آمده ایم به شهدا بگوییم ما در خرمشهر های دیگری هم که در پیش است پیروز می شویم و آمده ایم بگوییم اگر همه ملل دنیا مقابل حق و دین ما بایستند ما از پای نخواهیم نشست.

ابراهیمی تاکید کرد : اگر در تاریخ دفاع مقدس دقت کنیم می‌توان تاریخ دفاع مقدس را به دو بخش تقسیم کرد بخشی قبل از آزادسازی خرمشهر و بخشی پس از آزادسازی خرمشهر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: خرمشهر شد نماد نگاه به خدا نگاه به خداباوری. در عملیات آزادسازی خرمشهر بیش از 19 هزار اسیر از دشمن گرفته شد و نهایتا انقلاب اسلامی عملیات دیگری را داشت و همه بر مدار پیروزی بودند. هر زمان که ما نگاهمان خدایی باشید شبیه خرمشهر پیروز می شویم و هر زمان نگاهمان دنیایی باشد در همان‌جا دچار مشکل می شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار