معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت خبر داد:

کسب رتبه‌های برتر دانش‌آموزان پاکدشتی در جشنواره نوجوان سالم

پاکدشت (پانا) - معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت از درخشش دانش‌آموزان منطقه در یازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم خبر داد و گفت دانش‌آموزان با استعاده از زمینه‌های فرهنگی و آموزشی، استعداد خود را در معرض نمایش قرار می‌دهند.

کد مطلب: ۱۲۸۱۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه‌های برتر دانش‌آموزان پاکدشتی در جشنواره نوجوان سالم

محمد اسدی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت، در تشریح کسب رتبه‌های برتر توسط دانش‌آموزان پاکدشتی در جشنواره نوجوان سالم بیان کرد: دانش‌آموزان با استفاده از زمینه‌های فرهنگی، هنری، آموزشی و پژوهشی در این جشنواره، استعداد خود را در معرض نمایش قرار می‌دهند.

وی افزود: تعداد ۱۴۵ اثر در بخش دانش‌آموزی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و ۲۰ اثر دانش‌آموزی در سطح منطقه برگزیده شدند که دانش‌آموزان الهه خانی‌دریامان در رشته نقاشی و محدثه عباسی‌حسینی در رشته گرافیک حائز رتبه‌های برتر شدند.

همچنین فاطمه سیری، کارشناس پیشگیری و مراقبت از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش، به معرفی و توضیح این جشنواره پرداخت و گفت: گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از اعتیاد، رفتارهای پرخطر و آسیب‌های اجتماعی، شناسایی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های مدارس و ادارات آموزش و پرورش در زمینه پیشگیری و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی از اهداف جشنواره است.

وی ادامه داد: جذب توانمندی‌های دانش‌آموزان و فرهنگیان و هم‌افزایی فکری در قالب آثار هنری در مبارزه با مواد مخدر در این جشنواره گنجانده شده است.

سیری همچنین اضافه کرد: این جشنواره، اجتماعی کردن مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و سوء مصرف مواد مخدر را در بین مردم به همراه دارد؛ زیرا با برگزاری این جشنواره و ایجاد حساسیت در دانش‌آموزان و خانواده آنها می‌توان در راستای تبیین آسیب‌های اجتماعی گام‌های موثری برداشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار