دستگاه‌های سنجش آلودگی هوای تهران فعال هستند؟

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با رد مطالب مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر حذف اطلاعات دستگاه‌های سنجش آلودگی هوا از نرم‌افزار این شرکت از فعالیت تمامی دستگاه‌های سنجش در سطح شهر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه‌های سنجش آلودگی هوای تهران فعال هستند؟

به گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، سید محمدمهدی میرزایی قمی با اشاره به فعالیت دستگاه‌های سنجش آلودگی هوای پایتخت گفت: تمامی ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا فعال هستند و شهروندان می‌توانند از اطلاعات وضعیت کیفیت هوا در قالب‌های مختلف مطلع شوند.

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با تأکید بر اینکه در حال حاضر از بین ۲۱ ایستگاه سنجش آلودگی هوای پایتخت، ۱۸ ایستگاه، آلاینده ذرات معلق کمتر از ۲ و نیم میکرون را اندازه‌گیری می‌کند، افزود: اطلاعات این ایستگاه‌ها از طریق سایت این شرکت به آدرس air.tehran.ir سامانه برخط airnow.tehran.ir و اپلیکیشن شرکت کنترل کیفیت هوای تهران به‌صورت آنلاین برای عموم شهروندان قابل دسترسی است.

میرزایی قمی ادامه داد: پراکندگی ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوا در شهر تهران از منظر کمیت به گونه‌ای است که به غیر از منطقه ۱۷، در سایر مناطق شهرداری تهران ایستگاه سنجش آلودگی هوا مستقر است.

وی خاطرنشان کرد: هنگام استفاده از اپلیکیشن کیفیت هوای تهران، زمان دانلود اطلاعات مورد نظر بر اساس نوع و بستر اینترنت مورد استفاده توسط متقاضی متفاوت و لذا لازم است که مراجعه کنندگان پس از بارگذاری کامل داده‌ها نسبت به برداشت خروجی‌ها و کسب اطلاعات اقدام کنند.

میرزایی قمی از عموم رسانه‌ها به ویژه سایت‌ها و کانال‌های فضای مجازی درخواست کرد تا بدون انجام بررسی‌های لازم از انتشار و بازنشر اخبار خلاف واقع خودداری کنند ضمنا شرکت کنترل کیفیت هوای تهران حق پیگیری حقوقی و قضایی خود را از کسانی که عامدانه چنین خبر کذبی را منتشر کردند، محفوظ می‌دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار