مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش:

توسعه متوازن و عدالت آموزشی و پرورشی در حوزه قرآن، عترت و نماز اجرا خواهد شد

هرمزگان(پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت توسعه متوازن و عدالت آموزشی و پرورشی در حوزه قرآن، عترت و نماز اجرا خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد
توسعه متوازن و عدالت آموزشی و پرورشی در حوزه قرآن، عترت و نماز اجرا خواهد شد

میکائیل باقری در نشست با معاونان پرورشی و فرهنگی، کارشناسان مسئولان و کارشناسان قرآن، عترت و نماز و مدیران مراکز دارالقرآن کریم شهرستانها و مناطق استان هرمزگان که بصورت حضوری و آنلاین برگزار شد اظهار کرد: به زودی نیروهای متخصصی را در حوزه های مختلف حفظ، قرائت قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و دیگر حوزه ها در مناطق کم برخوردار تربیت خواهیم کرد تا زمینه توسعه متوازن و عدالت آموزشی و پرورشی جای جای مهین اسلامیمان فراهم شود.

وی در ادامه افزود: امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت مؤسسات قرآنی و قرارگاه جهادی قرآن، عترت و نماز در زمینه توانمندسازی نیروی انسانی و همچنین کمک به فرآیند تربیتی و توسعه فرهنگ قرآنی و آموزه های دینی در بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار اقدامات نتیجه بخشی انجام دهیم.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنانش گفت: نگاه ما برای سال تحصیلی آینده توجه ویژه به محتوای کتاب های درسی و استفاده از متون کتاب های درسی برای کیفی سازی فعالیت های قرآن، عترت و نماز به ویژه در جایی که امکان ایجاد این همراهی و همدلی وجود دارد است.

باقری اقدامات ارزشمندی که در مراکز دارالقرآن الکریم در جهت تربیت حافظان قرآن کریم انجام می شود را قابل تحسین دانست و از همه همکارانی که در دوران کرونا اقدامات ویژه ای در زمینه های مختلف به خصوص تولید محتوای الکترونیکی مناسب دانش آموزان در بستر فضای مجازی و شبکه شاد انجام داده و همچنین از دانش آموزان خبرنگار پانا هرمزگان بخاطر پوشش خبری مطلوب تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار