وزش باد شدید در پایتخت

تهران (پانا) - بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی تهران صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۷۹۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
وزش باد شدید در پایتخت

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران امروز و فردا (۲۶ و ۲۷ اردیبهشت) آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در ساعات بعد از ظهر و شب گاهی نیمه ابری و وزش باد شدید یا احتمال وزش باد خیلی شدید موقت و خیزش گردوخاک و در پاره‌ای نقاط نیمه شمالی گاهی رگبار پراکنده باران با احتمال رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا در بعضی ساعت‌ها نفوذ و گسترش گرد و غبار انتقالی غربی، گاهی کاهش دید و کیفیت هوا به‌ویژه در نیمه‌غربی و جنوبی مورد انتظار است.

امروز افرایش محسوس دما و فردا کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و از چهارشنبه تا جمعه (۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت) آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد نسبتا شدید تا شدید و خیزش گردوخاک در نیمه‌جنوبی و غربی مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌ است.

آسمان تهران فردا (۲۷ اردیبهشت) کمی ابری تا نیمه‌ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۲۸ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد شدید با احتمال باد و گرد و خاک با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار