مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

تفکر بسیجی، لازمه تربیت دانش‌آموزان تمدن‌ساز است

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس،7 سرفصل اساسی بیانیه گام دوم انقلاب را نیازمند تفکر و نگاه بسیجی دانست و گفت باید با استفاده از این راهبرد‌ها دانش‌آموزانی تمدن‌ساز تربیت کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
تفکر بسیجی، لازمه تربیت دانش‌آموزان تمدن‌ساز است

محمد خلیلی عسکری، امروز در آیین جشن سپاس مربی و تجلیل از ۸۰۰ مربی پیشتاز سازمان دانش‌آموزی نواحی چهارگانه شهر شیراز، ضمن تشکر از فعالیت جهادی موثر سازمان دانش آموزی در هفته های اخیر، بیان کرد: طبق گفته رهبر معظم انقلاب باید آنچنان که پرچم علم بالاست، پرچم هویت ملی نیز بالا باشد و دانش‌آموزان هویت ملی خود را بشناسند و این مهم را به عنوان مأموریت مهم سازمان دانش‌آموزی شمرد.

وی با توجه به سرود "سلام فرمانده" که سرود ویژه اجرایی توسط دانش‌آموزان پیشتازان مناطق فارس شده است اظهار کرد: کام مردم فارس تشنه حرکت ملی است و اجماع بین سازمان دانش‌آموزی و بسیج می‌تواند حرکتی در سطح ملی انجام دهد.

عسکری با توجه به هفت سرفصل اساسی بیانیه گام دوم انقلاب یعنی توسعه علم و پژوهش، جهاد اقتصادی، بسط معنویت و اخلاق، صیانت از عزت ملی، حراست از استقلال ملی، عدالت طلبی و مبارزه با فساد و سبک ملی تصریح کرد: لازمه همه این سرفصل‌ها و تربیت دانش‌آموزان تمدن ساز، تفکر بسیجی است که این امر تعامل بیش از پیش سازمان دانش‌آموزی و بسیج دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن اسلامی را می‌طلبد.

وی در ادامه آینده آموزش و پرورش را با وجود مربیان و دانش‌آموزان مبتکر درخشان دانست و از زحمات ایشان تجلیل به عمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار