تولید مجموعه «کودک من» در شبکه مستند

تهران (پانا) - مجموعه مستند «کودک من» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حسن علیزاده‌فرد با موضوع رفتار‌شناسی و تربیت کودکان ‌در 10 قسمت 40 دقیقه‌ای برای شبکه مستند تولید می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۷۷۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
تولید مجموعه «کودک من» در شبکه مستند

به گزارش روابط عمومی شبکه مستند، حسن علیزاده فرد دراین باره گفت: «کودک من» در دنیای خانواده‌ها جست و جو می‌کند تا به پرسش‌های آنها پاسخ دهد، پرسش‌هایی که شاید والدین دیگری به دنبال پاسخ آن باشند. چرا کودک من اینگونه رفتار می‌کند؟ ریشه این رفتارها از کجاست؟ و راه برطرف کردن آنها چیست؟

وی افزود: پژوهش این مستند زمستان 1400 تمام شد و کار تولید از اول اردیبهشت کلید زده شد. در پیش تولید کار همراه با نویسنده و پژوهشگر, و مشاور مجموعه سعی کردیم، خانواده‌های از تمام اقشار جامعه پیدا کنیم. گروه کودک من با بررسی این خانواده‌ها در پی ریشه‌یابی مسائل هستند و با ایجاد چالش‍‌هایی توسط مشاور به بازسازی موقعیت و حل آنها می‌پردازند.

علیزاده‌فرد گفت: مستند «کودک من» سراغ خانواده‌های می‌رود که فرزند سه تا دوازده سال دارند و هر روز چالش جدیدی با فرزندشان دارند و نمی‌دانند چه برخوردی با آنها داشته باشند. مشکلاتی از قبیل - بچه‌های که درگیر فضای مجازی هستند - بچه‌های پرخاشگر - بچه‌های بد غذا - بچه‌های گوشه‌گیر و افسرده - بچه‌های که وابستگی شدید به وا لد دارند - دادن اعتماد به نفس کودک - آموزش والد برای پرورش کودکان خلاق - بیش فعالی بودن کودک و دها سوال سوال دیگر که پدر مادرها از خود می‌پرسند‌.

راوی و کارشناس این مجموعه مستند هاجر سجاد روانشناس کودک است و از دیگر عوامل آن می‌توان به نویسنده‌: علی محمدصادق، تدوین‌: الهام کرمی، فیلمبردار: عزت اله عزیزی و صدا گذار‌: عرفان حسن‌‌زاده، طراح صحنه و لباس: زکیه حسن‌زاده، مدیر تدارکات‌: علی سیفی اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار