فرنگی‌کاران المپیکی در تورنمنت قزاقستان محک می‌خورند

تهران (پانا) - کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی در نظر دارد برخی از ملی پوشان عنوان‌دار و المپیکی خود را در تورنمنت بین‌المللی قزاقستان به میدان بفرستد.

کد مطلب: ۱۲۷۷۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
فرنگی‌کاران المپیکی در تورنمنت قزاقستان محک می‌خورند

طبق تقویم اتحادیه جهانی کشتی، مسابقات بین المللی کشتی قزاقستان در خردادماه برگزار می‌شود که این مسابقات به عنوان یکی از میادین رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی تلقی می‌شود. به همین دلیل کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در نظر دارد که برخی از مدال‌آوران المپیکی کشورمان را بعد از ماه‌ها دوری از میادین در این مسابقات محک بزند.

گفته می‌شود نام ۱۱ فرنگی‌کار کشورمان در لیست اعزام به این مسابقات قرار گرفته که در وزن ۱۳۰ کیلوگرم دو نماینده به قزاقستان اعزام خواهد شد. البته با وجود اعزام اکثر نفرات عنوان دار جهانی و المپیک، محمدهادی ساروی دارنده برنز المپیک بنا به دلایلی به این رقابت‌ها اعزام نمی‌شود که قرار است کادر فنی او را در مسابقات دیگری محک بزند.

به هر حال میثم دلخانی، پژمان پشتام، محمدرضا گرایی، محمدعلی گرایی، محمدهادی ساروی و علی‌اکبر یوسفی مدال‌آوران المپیک و جهانی هستند که باید به همراه امین میرزازاده در مرحله نهایی چرخه انتخابی به میدان بروند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با توجه به تعویق بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چین خود را برای رقابتهای جهانی صربستان آماده می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار