رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس:

تربیت اجتماعی متناسب با سیره شهید سلیمانی در دستور کار سازمان دانش آموزی است

شیراز(پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس خطاب به دانش‌آموزان گفت امروز عرصه فعالیت به دست شما دانش‌آموزان است و راهنمایان شما مربیان اصیل پیشتاز هستند که با عشق و علاقه پای کار ایستاده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۷۶۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
تربیت اجتماعی متناسب با سیره شهید سلیمانی در دستور کار سازمان دانش آموزی است

مرتضی کریمی امروز در ویژه برنامه سپاس مربی در فسا و در
دیدار با مربیان و دانش‌آموزان مجلس و مجامع دانش‌آموزی با عنوان طرح میثاق با ولایت، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب افزود: مقام معظم رهبری عنوان شانه‌های مسؤلیت‌پذیر را برای کارگزاران‌و اندیشمندان‌جوان و مدیران‌جوان بکار بردند و در حال حاضر کشور بیش از هر زمان دیگری به نقش‌آفرینی نوجوانانی که بار آینده جمهوری اسلامی در زمینه‌های مسئولیتی بر دوششان است نیاز دارد.
وی ادامه داد: امروز جایگاه دانش‌آموز جایگاهی برجسته است و
به تعبیر مقام معظم رهبری، دانش‌آموزان دهه هشتاد و دهه نود، به همان اندازه نسل اول انقلاب،انقلابی هستند.
کریمی با اشاره به قدرت تحلیل قوی دانش‌آموزان و اجرای مطلوب برنامه‌هایی که به‌ آنان سپرده می‌شود، گفت: قطعا با همت آن‌ها و پشتیبانی مربیان عزیز می‌توان قله‌های پر افتخار را طی کنیم.
رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس با تاکید بر دانش‌آموز محوری در فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی اضافه کرد: ما معتقدیم دانش‌آموز می‌تواند محور تحولات باشد و اجرای مطلوب دانش‌آموزان در ستاد اسکان و فعالیت‌های رمضانی بود نمونه‌های مناسب و موفقی از سپردن فعالیت‌ها به دانش‌آموزان بود.

وی اظهار کرد: دانش‌آموزان ما دارای هویت اصیل و ارزشمندی هستند که از حسین فهمیده‌ها و بهنام محمدی‌ها و راضیه اسدی‌ها نشأت می‌گیرد.
کریمی خطاب به دانش‌آموزان گفت: تمام ظرفیت‌های سازمان دانش‌آموزی را برای ایده و ابتکارات شما پای کار می‌آوریم و از شما درخواست می‌کنم به میدان ایده‌پردازی و ابتکار‌پروری و اجرایی کردن برنامه‌ریزی‌ها وارد میدان شوید و در مسیر و اتمسفر مکتب شهید سلیمانی حرکت کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار