رضایت جیم کری از «خنگ و خنگ‌تر ۲»

خبرگزاری پانا:جیم کری می‌گوید از این که در دومین قسمت کمدی اکشن و ماجراجویانه «خنگ و خنگ‌تر» بازی می‌کند خوشحال است. او دوباره در نقش لوید کریسمس ظاهر خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۷۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا: این کمدین مطرح دهه نود میلادی به این نکته اشاره می‌کند که همکاری با برادران فارلی از افتخارات بزرگ زندگی‌اش است.

«خنگ و خنگ‌تر برای» حدود بیست سال پس از اکران عمومی موفقیت‌آمیز قسمت اول آن جلوی دوربین می‌رود. این در حالی است که سال‌هاست بحث تولید آن ادامه دارد.

کاراکتر لوید کریسمس در قسمت اول فیلم ،یکی از اولین کارهای سینمایی جیم کری بود که او را در کنار فیلم «ماسک» تبدیل به یک بازیگر مشهور کرد.

این فیلم سال 1994 به نمایش عمومی درآمد و 128 میلیون دلار در سینماهای آمریکای شمالی فروش کرد. از همان زمان گفته شد قسمت دوم آن هم جلوی دوربین خواهد رفت. قسمت اول «خنگ و خنگ‌تر» با هزینه تولید 16 میلیون دلاری ساخته شد.

قصه فیلم درباره ماجراجویی‌های کمدی و خنده‌دار دو دوست خنگ به نام لوید و هری بود که درگیر ماجراهای یک سرقت بزرگ می‌شدند.

نقش هری را در این فیلم جف دانیلز بازی کرد. او دوباره این نقش را در دومین قسمت آن هم تکرار خواهد کرد. کاتلین ترنر بازیگر مطرح دهه هشتاد میلادی هم در قسمت دوم بازی خواهد داشت.

ترنر در قسمت دوم در نقش کاراکتر فرایدا فلچر بازی می‌کند. او جوانی بود که برای شرکت تجاری تراکتور کار می‌کرد. در این محل بود که خط اصلی قصه قسمت اول شکل گرفت.

«خنگ و خنگ‌تر برای» قرار است برای نمایش عمومی در فصل تابستان سال 2014 آماده شود، اما هنوز تاریخ دقیق اکران عمومی آن تعیین نشده است.

این در حالی است که منابع نزدیک به سازندگان فیلم می‌گویند این کمدی اکشن ماجراجویانه برای نمایش در ایام تعطیلات کریسمس سال آینده میلادی آماده خواهد شد و نه فصل تابستان.

پیتر و بابی فاره‌لی «خنگ و خنگ‌تر» را بر اساس فیلم‌نامه‌ای از خودشان کارگردانی می‌کنند. آن‌ها کارگردان قسمت اول فیلم هم بودند.

قصه قسمت جدید فیلم یست سال پس از پایان ماجراهای قصه قسمت اول اتفاق می‌افتد و تلاش دو کاراکتر اصلی آن را برای پیدا کردن یک بچه گم شده به تصویر می‌کشد.

کلید فیلم‌برداری دومین قسمت فیلم تا قبل از پایان سال جاری میلادی در شهر نیویورک زده می‌شود. هزینه تولید فیلم حدود 50 میلیون دلار برآورد شده است.

جیم کری در حالی نقش اصلی قسمت دوم «خنگ و خنگ‌تر» را بازی می‌کند که از یک دهه قبل تاکنون، هیچ یک از فیلم‌های او نمایش عمومی موفقیت‌آمیزی در جدول گیشه نمایش سینماهای جهان نداشته‌اند.

آخرین فیلم او روی پرده سینماهای آمریکای شمالی «برت واندرستون شگفت‌انگیز» بود که با هزینه تولید 30 میلیون دلاری خود فقط 22 میلیون دلار فروش کرد و لقب یک کار کم فروش را گرف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار