رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی:˝

بازرسان از توزیع و فروش لوازم التحریر فاقد کیفیت جلوگیری کنند

خبر گزاری پانا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: بازرسان باید از توزیع و فروش لوازم التحریر فاقد کیفیت و فروش اجباری سایر کالاها به همراه توزیع دفترچه های دانش آموزی جلوگیری کنند.

کد مطلب: ۱۲۷۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، عباداله اکبری در همایش اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس که با حضور بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد؛ با بیان اینکه بازرسی را نباید مچ گیری پنداشت اظهار داشت: بازرسان ابتدا باید با صبر، تحمل، ادب و تواضع نقاط ضعف متخفان را به آنان تذکر داده و با شیوه ارشادی با آنان برخورد نمایند.


اکبری با تاکید بر لزوم اولویت دادن به بحث کیفیت به جای کمیت در بازرسی ها اظهار داشت: کار بازرسی زمانی به نتیجه مطلوب خواهد رسید که متخلف از اقدام خود متنبه شده و راه درست را در زمینه کسب و کار پیش گیرد.


وی با بیان اینکه تولید، توزیع و بازرسی سه رکن اساسی در بازار است، تصریح کرد: نقش بازرسی در این میان بسیار مهم است و بازرسان باید با کسب مهارت ها و آموزش های لازم با دانش های به روز آشنا شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی ادامه داد: در حال حاضر بازرسی صرفاً محدود به حوزه اصناف و بازار نیست بلکه واحدهای تولیدی و صنعتی نیز به منظور ارائه کالاهای باکیفیت و صاحب برند به مشتریان از ابتدا تا انتهای پروسه تولید محصولات خود را تحت بازرسی و نظارت قرار می دهد.
اکبری با اشاره به تشدید بازرسی ها در برخی از مقاطع زمانی از جمله ایام نوروز، ماه مبارک رمضان و آستانه بازگشایی مدارس افزود: از بازرسان انتظار داریم که در هنگام اجرای طرح های مذکور، ضمن حضور فعال در بازار و شناسایی محتکران و سودجویان به بازرسی از کالاهای اولویت دار اهمیت بیشتری دهند.

وی به اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در استان اشاره کرد و گفت: جلوگیری از توزیع و فروش لوازم التحریر فاقد کیفیت و ممانعت از فروش اجباری سایر کالاها به همراه توزیع دفترچه های دانش آموزی از موارد مهمی است که بازرسان باید در اجرای این طرح به آن نظارت ویژه داشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی به بازرسان استان تاکید کرد: اگر واحد صنفی در حین بازرسی قصد ایجاد تنش داشته باشد توسط بازرس هیچ اقدامی صورت نگرفته و با آرامش محل را ترک نموده و ضمن انعکاس موضوع به مسئولان ذیربط از طریق نیروهای نظامی و انتظامی جهت بازرسی مجدد اقدام شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار