«خانه ما» به مناسبت عید فطر بازمی‌گردد

تهران (پانا) - فصل یازدهم مستند مسابقه «خانه ما» به کارگردانی مشترک امین کفاش‌زاده و مهدی جبین‌شناس و تهیه‌کنندگی احمد شفیعی که در نوروز ۱۴۰۱ آنتن شبکه سه سیما را در اختیار داشت، حال قرار است از شبکه افق سیما پخش شود.

کد مطلب: ۱۲۷۵۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
«خانه ما» به مناسبت عید فطر بازمی‌گردد

به گزارش روابط عمومی استودیو نوبین، فصل جدید ریالیتی شو «خانه ما» با حضور ۳ خانواده از شهر قم که پدر یکی از خانواده‌ها روحانی و معمم است، در شهر قم تولید شده و همچنین این ریالیتی شو در این فصل تمام تلاش خود را کرده است تا توجه به محیط زیست، سواد مالی و پرورش خلاقیت در ایجاد یک کسب و کار خانوادگی را به صورت درستی در قالب یک مستند مسابقه به تصویر بکشد و مدیریت استفاده از منابع در دسترس را در شرایط حساس و بحرانی به درستی نشان دهد.

بازپخش فصل یازدهم «خانه ما» از فردا ۱۲ اردیبهشت ماه و به مناسبت عید سعید فطر در شبکه افق سیما آغاز می‌شود. این مستند مسابقه قرار است سه شب در هفته و در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه ساعت ۲۱ روی آنتن برود.

عوامل این مستند مسابقه عبارتند از راوی: پیمان طالبی، نویسنده: احسان عمادی، مدیر تدوین زهره احمدزاده، مدیر تصویربرداری: حسن ناحی، مدیر پروژه: عباس فراهانی سربندی، صدابردار: علیرضا سمرقندی.

جدیدترین فصل «خانه ما» تولید شده در استودیو نوبین و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار