معلولیت سد راه موفقیت کارآفرین برتر خراسانی نشد

کاشمر(پانا) - کارآفرین برتر کاشمر، موفقیتش را مدیون دنبال‌کردن علاقه‌های خود دانست.

کد مطلب: ۱۲۷۵۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
معلولیت سد راه موفقیت کارآفرین برتر خراسانی نشد

حسن بابکی کار آفرین برتر کاشمری گفت: انسان ها برای رسیدن به موفقیت باید به علاقه های خودشان متکی باشند نه آنچه که دیگران یا افراد برای آنها رسم کرده اند. خود من این موفقیت را مدیون دنبال کردن علاقه های خودم هستم.

وی گفت: من از همان ابتدای جوانی به دلیل معلولیت جسمی که داشتم همیشه برایم کسب پول مشکلی بزرگ بود ولی با کمی اندیشه و فکر کردن برای شروع کار ساخت دستگاه جوجه کشی به ذهنم رسید و توانستم با درست کردن یک دستگاه جوجه کشی و پرورش ماکیان به صورت متداوم به آنچه که می‌خواستم و علاقه داشتم رسیدم و از همین راه توانستم کسب در آمد کنم.

وی ادامه داد: من با پیشرفت و توسعه این کار توانستم دستگاه های زیادی برای نقاط مختلف ایران درست کنم و از این رو کارگاهی برای افزایش سرعت و کیفیت بهتر به محصولات خودم راه اندازی کردم و و بالغ بر 10 نفر را به صورت مستقیم در کارگاه به کار گرفتم و به علاوه 11 هزار نفری که به صورت غیرمستقیم روی دستگاه ها کار می‌کنند.

وی افزود: با توسعه کار من برای ثبت محصولات خود شرکتی بنام کاکل زری به ثبت رساندم که در حوزه درست کردن دستگاه های جوجه کشی کار می‌کند و از همین مسیر دستگاه های خود را به کشورهایی مانند افغانستان، گاکستان و عراق صادر کردم.

بابکی در پایان بیان کرد: انسان ها تا زمانی که به کسی دیگر وابسته باشند پیشرفت نخواهند کرد. این خود انسان است که باید پیشرفت کند و این مسیر پیشرفت سختی ها و بالا و پایین های فراوانی دارد و اگر ما از این پایین بالا ها خسته و ناامید شویم دیگر نمی توانیم راه خودمان را ادامه دهیم و مهمترین خواسته برای رسیدن به موفقیت دنبال کردن علاقه های خود انسان است.

‌دانش‌آموز خبرنگار: پارسا سلطانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار