حاجی‌بابایی: رژیم صهیونیستی مثل یخ هر روز آب می‌شود

رژیم صهیونیستی در طول ۵۰ سال گذشته در تمام حملات شکست خورده است

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت‌ رژیم صهیونیستی مثل یخ هر روز آب می‌شود و در طول ۵۰ سال گذشته در تمام حملات شکست خورده است.

کد مطلب: ۱۲۷۴۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
حاجی‌بابایی: رژیم صهیونیستی مثل یخ هر روز آب می‌شود

حمیدرضا حاجی‌بابایی ۹ اردیبهشت‌‌ در خطبه‌های پیش از نماز جمعه به مناسبت روز قدس، اظهار کرد: امروز ملت بزرگ ایران حماسه تاریخی آفریدند. اخبار رسیده حاکی از این است که ملت ایران امروز یکپارچه به پاخاستند.

حاجی‌بابایی تصریح کرد: قدس، طریقه معراج پیامبر (ص) است و سوره اسراء برای مردم بنی‌اسرائیل تعریف و تبیین شده است اما در پیشانی این سوره یک آیه خودنمایی می‌کند که در این آیه بیان شده پیامبر از بیت‌المقدس عبور کرد و به معراج رسید و در این سفر خدا را دید و می‌خواهد بیان کند که مکه و بیت‌المقدس، مقدس هستند.

وی ادامه داد: امروز یکی از اماکن مقدس ما در گروگان رژیم صهیونیستی است و ۷۴ سال است بر این مکان سیطره پیدا کرده و ۱۰۰ سال است مردم فلسطین با انگلیس و آمریکا مبارزه می‌کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، مطرح کرد: مردم فلسطین، امروز مصداق واقعی آیه ۷۵ سوره نساء هستند که در این آیه لحن توبیخ است و خدا می‌فرماید چه بلایی بر سر شما آمده که مظلوم را می‌بینید و اقدامی نمی‌کنید؟ این آیه برای همه کسانی است که مظلوم را ببینند و به پا نخیزند. هر گوشه دنیا مظلومی وجود داشته باشد، قرآن مسلمانان را توجیه می‌کند که باید به آنان کمک کند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه بیت اول مسلمانان دست رژیم صهیونیستی است، گفت: صهیونیست‌ها اعتقاد دارند که بقیه ملت‌های دنیا خادم آن‌ها هستند و باید از دجله تا فرات را در اختیار داشته باشند و حمایت انگلستان و آمریکا را دارند از طرفی ۲۵۰ شبکه ماهواره‌ای علیه مقر مسلمانان یعنی ایرانی، تبلیغات می‌کنند.

وی با اشاره به نام‌گذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس، اظهار کرد: خداوند یک رهبر الهی برای فلسطین فرستاد و امام خمینی (ره) در ۱۳ ماه رمضان پس از بمباران جنوب لبنان توسط نیروهای اسرائیل، پیامی صادر کردند و آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس، نام‌گذاری شد.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز یک جهان در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده، مطرح کرد: رژیم صهیونیستی مثل یخ هر روز آب می‌شود و در طول ۵۰ سال گذشته در تمام حملات شکست خورده است.

حاجی‌بابایی با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، خاطرنشان کرد: صدها شبکه ماهواره‌ای علیه نظام جمهوری اسلامی، قرآن و رهبری تبلیغ منفی می‌کنند که اگر یک صدم از آن را برای هر ملتی انجام می‌دادند، یک نفر در راهپیمایی روز قدس، حاضر نمی‌شد.

وی در رابطه با شهادت امام علی (ع) توضیح داد: امام علی (ع) که بالاترین انسان در طول تاریخ است و پیامبر (ص) فرمودند من و علی نور واحد هستیم در ۱۹ ماه رمضان، توسط افرادی که تفکر صهیونیستی آن زمان را داشتند ضربت خورد و بیست و یکم ماه رمضان به شهادت رسید.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رمضان برای همدان قله تاریخ است، گفت: بنا به فرموده شهید سلیمانی در همدان، ۲۱ تا ۲۳ ماه رمضان، همدانی‌ها محاصره عراق بر نیروهای ایرانی را شکستند و ۷۰۰ شهید و جانباز دادند و صدام به تلافی این شکست سنگین، نماز جمعه همدان را بمباران کرد و ۲۵۹ نفر را شهید و جانباز کرد.

حاجی‌بابایی با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور، اظهار کرد: مردم هزینه‌های گزاف دادند و امروز سخت‌ترین شرایط را تحمل می‌کنند. رژیم صهیونیستی با آمریکا تمام توان خود را به کار گرفتند و ۲۵۰ شبکه بین‌المللی علیه دولت کار می‌کنند.

وی ادامه داد: مسئولان برای حل مشکلات، شبانه‌روزی تلاش می‌کنند و زندگی خود را فدا کردند البته اشکالاتی هم وجود دارد اما نظام مقدس ما نباید سیاه شود و امروز باید برای نظام، روی مین رفت.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ۴۳ سال گذشته، تعدادی از افرادی که به عنوان مسئول، انتخاب شدند به فکر خود و خانوادشان بودند و پا روی خون شهیدان گذاشتند.

حاجی‌بابایی تاکید کرد: ما آمدیم و نشان دادیم هرچه داریم فدای نظام است و اگر چیزی برای خودمان خواستیم ملعون‌ترین افراد هستیم. همه باید کمک کنیم و به دولت تذکر بدهیم اما باید پشتیبانی کنیم.

وی با اشاره به تنش میان افغانستان و ایران، توضیح داد: آمریکا به دنبال مین‌گذاری در اطراف ایران است و تمام تلاش خود را به کار گرفت تا درگیری میان افغانستان و ایران صورت بگیرد اما ما باید همه را متحد کنیم. ما جنگ دوست نداریم اما اگر قرار است جنگی صورت بگیرد باید بین خودشان باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بودجه ۱۴۰۱ بودجه مردم و نظام است، گفت: در این بودجه ۲۵۰ هزار میلیارد برای کنترل قیمت ها در اختیار دولت قرار داده شده است.

حاجی‌بابایی در پایان، خاطرنشان کرد: در استان اشکالاتی وجود دارد اما همه باهم دارند کار می‌کنند و وضعیت استان را باید به شدت ترقی دهیم. هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به همدان در اختیار قرار دادیم و کارهای بزرگ زیرساختی در دست کار است اما به دلیل مشکلات معیشتی خجالت می‌کشیم آن‌ها را بیان کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار