رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱:

هنوز جمع‌بندی کاملی درباره حذف ارز ترجیحی انجام نشده است

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس، نشست جزئیاتی از هم‌اندیشی امروز صبح تعدادی از نمایندگان با رئیس سازمان برنامه و بودجه را برای بررسی آثار و تبعات حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
هنوز جمع‌بندی کاملی درباره حذف ارز ترجیحی انجام نشده است

به گزارش خانه ملت، حمیدرضا حاجی بابائی رئیس نشست هم‌اندیشی نمایندگان برای اجرای سیاست‌های کلی نظام در تشریح جلسه امروز صبح (سه‌شنبه ۵ بهمن ماه) این هم‌اندیشی، گفت: این جلسه با حضور حدود هفتاد نفر از نمایندگان و میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاونان وی برای بررسی آثار و تبعات حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در بودجه سال آینده برگزار شد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: نمایندگان در این نشست دغدغه و سوالات خود را در خصوص چگونگی تامین معیشت مردم بعد از حذف ارز ترجیحی مطرح کردند و میرکاظمی نیز ضمن پاسخگویی به سوالات، برنامه‌های دولت را در مورد نحوه حمایت از مردم بعد از حذف این ارز و یا تبعات ناشی از ادامه روند تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی را تشریح کرد.

وی تاکید کرد: یکی از مهمترین موضوعات در جلسه امروز این بود، تا زمانی که مجلس در مورد میزان آمادگی دولت به جمع‌بندی نرسد که می‌تواند به گونه‌ای از معیشت مردم حراست و حفاظت کند تا به آنها آسیبی نرسد، تصمیم جدی در خصوص حذف ارز ترجیحی نخواهد گرفت.

حاجی‌بابایی اظهار کرد: مجلس همچنان منتظر است تا ببیند، دولت با چه امکاناتی می‌خواهد این عمل جراحی را انجام دهد، اگرچه به نظر من هنوز جمع‌بندی کاملی در خصوص حذف ارز ترجیحی انجام نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار