معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس:

اختصاص 2500 میلیارد تومان اعتبار به آموزش و پرورش استان تهران

اسلامشهر (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس در بازدید از واحدهای آموزشی اسلامشهر گفت در سفر رئیس جمهور به شهرستان‌های استان تهران ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به آموزش و پرورش استان اختصاص یافته است.

کد مطلب: ۱۲۷۴۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص 2500 میلیارد تومان اعتبار به آموزش و پرورش استان تهران

حسین حبیبی، فرماندار اسلامشهر در جلسه‌ای با حضور اسلامشهر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور در سخنانی اظهار کرد: 9واحد آموزشی در اسلامشهر و 5 واحد آموزشی در چهاردانگه در اولویت تخریب و بازسازی قرار دارند.

وی تصریح کرد: شهرستان اسلامشهر از جوانان و نوجوانان نخبه و موفق در عرصه‌های مختلف، علمی، قرآنی، ورزشی، هنری و ... برخوردار است و در این راستا ضرورت دارد توسعه و تجهیز مدارس در اولویت قرار گیرد.

حبیبی ادامه داد:4 فضای آموزشی جدید تا مهر ۱۴۰۱ به بهره‌برداری خواهد رسید و تلاش هستیم با از ظرفیت خیرین مدرسه‌سازبرای احداث فضاهای آموزشی جدید در شهرستان به ویژه در روستاها که بعضاً با تراکم دانش‌آموزی مواجه هستند، استفاده کنیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر با توجه به صدور آرای قطعی مقام قضایی جهت احداث ۳۹ مدرسه در اسلامشهر توسط شرکت‌های انبوه‌ساز اشاره کرد و گفت:از تمام ظرفیت‌ها برای الزام شرکت‌های انبوه‌ساز جهت احداث این واحدها استفاده خواهیم کرد.

در ادامه مهرالله رخشانی مهر، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس نیز در سخنانی بیان کرد: در سفر رئیس جمهور به شهرستان‌های استان تهران ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به آموزش و پرورش استان اختصاص یافته است.

وی تأکید کرد: با اختصاص بخشی از این اعتبار به شهرستان اسلامشهر مشکلات کمبودهای فضاهای آموزشی شهرستان کاهش یابد و ادامه داد، آسفالت و ایزوگام مدارس مشکلات استان تهران به زودی آغاز خواهد شد.

رخشانی‌مهر خاطرنشان کرد: مدارس اولویت‌دار شهرستان اسلامشهر نیز در این زمینه مورد توجه قرار خواهند بود و با توجه به اینکه در آستانه خرید تجهیزات برای مدارس استان اسلامی تهران هستیم در این حوزه نیز اقدام مناسب برای مدارس و هنرستان‌های اسلامشهر نیز صورت خواهد گرفت.

در این بازدیدها که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، روسای آموزش و پرورش اسلامشهر و چهاردانگه نیز حضورداشتند، مهرالله رخشانی‌مهر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از ۹ فضای آموزشی فرسوده و یا در دست احداث شهرستان بازدید به عمل آورد.

خبرنگار : ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار