انتقاد کاشانی از اختلاف فاحش در ارقام فیش‌های صادر شده شهرسازی در تهران

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران نسبت به اختلاف فاحش در ارقام فیش‌های صادر شده شهرسازی در ایام قبل و بعد از عید انتقاد کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۳۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد کاشانی از اختلاف فاحش در ارقام فیش‌های صادر شده شهرسازی در تهران

حبیب کاشانی در جریان جلسه شصت و یکم شورای شهر تهران در تذکری گفت: فیش‌های صادر شده شهرسازی قبل از ایام عید با ارقام صادره بعد از عید اختلاف فاحشی داشتند و قرار شد کمیسیون شهرسازی و معاونت شهرسازی با همدیگر جلساتی برگزار و بهترین تصمیم برای شهر گرفته شود و از مردم خواهش می‌کنیم صبور باشند.

وی همچنین به سه شیفته شدن شهرداری اشاره کرد و گفت: این روزها نگرانی بابت دو شیفته و سه شیفته شدن کارمندان وجود دارد و خواهش می‌کنم در جلسه‌ای تشریح شود که علت این کار چیست.

کاشانی گفت: دیروز چند نفر مراجعه کردند و گفتند می‌خواهید شهرداری را دو شیفت و سه شیفت کنید و ما در منطقه ۱۰ درخواست کردیم فیش اعلامی عوارض را صادر کنید و اعلام کردند ۵۰ نفر جلوی شما هستند و ما روزی دو فیش صادر می‌کنیم. این نقض غرض است که از یک طرف شهرداری را سه شیفت کنیم و از طرفی در منطقه ۱۰ به مردم می‌گویند ۵۰ نفر جلوی شما هستند و ما می‌توانیم روزی دو فیش صادر کنیم.

عضو شورای شهر تهران گفت: سوالاتی که در ذهن مردم است از جمله اینکه بانکها در آن زمان باز نیستد، ادارات و وزارتخانه‌ها باز نیستند و حتما باید برای اینها فکر شده باشد و باید برای آن‌ها توضیح داده شود. شهرداری می‌گوید در سال گذشته ۵ هزار و ۳۰۰ پرونده شهرسازی داریم که متوسط برای هر منطقه ۲۲۰ مورد می شود و با محاسبات در طول روز کنار از دو پرونده در خوش بینانه ترین حالت ممکن می‌تواند صادر شود.‌

وی همچنین با اشاره به فعالیت هیات تخلفات گفت: نحوه فعالیت اینها باعث نگرانی و چالش شده است و این قدرت و ابتکار و جسارت مدیران را می‌گیرد و اینگونه رفتار هیات تخلفات که کارمندهای خود شهرداری به پرونده‌های دیگر کارمندان ورود کنند به ویژه به پرونده‌های سالهای ۸۹ و ۹۰ درست نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار