فرماندار شهرستان دماوند:

تولید و اشتغال در گرو مسئولیت، تعهد و عزم جدی مدیران است

رودهن (پانا) - فرماندار شهرستان دماوند، رونق تولید و اشتغال را در این شهرستان در گرو مسئولیت و تعهد و عزم جدی مدیران در جذب سرمایه و تامین زیرساخت‌ها در همه زمینه‌ها دانست.

کد مطلب: ۱۲۷۲۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد
تولید و اشتغال در گرو مسئولیت، تعهد و عزم جدی مدیران است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دماوند، جلسه کارگروه رفع موانع تولید به ریاست رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند و با حضور محمد رضایی مهر، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، حمیدرضا ذوالفقاری بخشدار رودهن، و جمعی از مسئولین در سالن جلسات شهید رجایی فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد.

رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند در این جلسه با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه‌های شهرستانی، به عنوان مرجع قانونی پشتیبانی کننده از واحدهای تولیدی و همچنین مانع‌زدایی از فعالیت‌های مرتبط با چرخه تولید، خود را مکلف می داند با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در شهرستان، با تلاش شبانه‌روزی، جهادی اثر بخش و فعالانه نسبت به رفع موانع، تسهیل‌سازی و پشتیبانی از عوامل فعال در چرخه تولید اقدام و زمینه تحقق حداکثری منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات رئیس جمهور را در راستای شعار سال فراهم کند.

وی افزود: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در دو حوزه حمایت و پشتیبانی از چرخه تولید و مانع‌زدایی اقداماتی را در دستور کار قرار داده است که با همکاری اعضای ستاد و سایر دستگاه‌های اجرایی، موانع و مشکلات واحدهای تولیدی را شناسایی و پیگیری‌های لازم در جهت برطرف شدن آن انجام خواهد داد، تا زمینه اشتغال‌زایی فراهم و نمایان شدن آثار و برکات آن را در فضای اقتصادی و اجتماعی شهرستان شاهد باشیم.

طاهرخانی با تأکید بر لزوم فراهم کردن زیرساخت‌ها و تسهیل در امر سرمایه‌گذاری تصریح کرد: رفع مشکلات فراروی سرمایه‌گذاران، تسهیل و تامین زیرساخت‌ها برای مدیران تکلیف است و مدیران باید در این امر عزم جدی و راسخی داشته و در پیش گیرند.

وی‌ با بیان اینکه رشد و توسعه شهرستان دماوند منوط به سرمایه‌گذاری است، افزود: باید با جذب سرمایه‌گذار و رونق تولید و بهبود اشتغال، فضای بهتری را در شهرستان رقم بزنیم و این امر در گرو رفع موانع تولید از سوی دستگاه‌های اجرایی و همراهی آنان با سرمایه‌گذاران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار