معاون وزیر آموزش و پرورش:

حادثه تروریستی مدارس افغانستان، ثبات منطقه و جهان اسلام را نشانه گرفته‌ است

تهران (پانا) - فرمانده پایگاه بسیج شهید صادقی‌مقدم سازمان نوسازی مدارس کشور در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی و بمب‌گذاری در مدارس افغانستان، گفت این اعمال رذیلانه ایادی استکبار، صلح و ثبات کل منطقه را هدف گرفته است.

کد مطلب: ۱۲۷۲۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
حادثه تروریستی مدارس افغانستان، ثبات منطقه و جهان اسلام را نشانه گرفته‌ است

مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر آموزش و پرورش و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید صادقی‌مقدم سازمان نوسازی مدارس کشور درپی وقوع انفجار تروریستی در مدارس افغانستان پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

«و من یقتل مومناً متعمداً فجزاوه جهنم خالداً فیها» (سوره نسا آیه 93)

«کسی که مومنی را از روی عمد بکشد مجازات او دوزخ است که در آن جاودانه می‌ماند»

جنایت وحشیانه و تروریستی انفجار در مناطق شیعه نشین کابل، هدف قرار دادن مدارس و شهادت غمبار تعدادی از دانش آموزان مظلوم و شهروندان بی‌دفاع افغانستانی، موجب تاثر و تالم شد.

بی شک این اعمال رذیلانه و خباثت بار، نشانه دشمنی و عداوت تروریست‌های جنایتکار با دانش و فرهنگ و تلاشی نافرجام برای استمرار جهل و نادانی است که نه تنها وحدت، آرامش و پیشرفت ملت افغانستان، بلکه صلح و ثبات منطقه و جهان اسلام را نشانه گرفته‌ است.

مردم مظلوم و نجیب افغانستان حدود پنج دهه است که در آتش جنگ، ترور و توطئه می سوزند، ایادی استکبار جهانی در این مدت به هر نحوی درپی نابودی این سرزمین و ضربه زدن به وحدت اقوام مسلمان در این کشور و کل منطقه بوده اند و ثمره 20 سال اشغال، تشدید ناامنی و کشتار مردم مظلوم است .

با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و نفی خشونت و افراطی‌گری، و ضمن محکوم نمودن این اقدام تروریستی بزدلانه، مراتب تسلیت و همدردی خود را با خانواده‌های جانباختگان این حادثه و ملت افغانستان اعلام نموده، از خداوند متعال برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مجروحین بهبودی و شفای عاجل مسئلت می کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار