پیش‌بینی 2 هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار مشارکت خیرین در لایحه بودجه سال آینده

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت برای سال آینده 2 هزار و 800 میلیارد تومان، اعتبار پیشنهادی مشارکت خیرین در لایحه بودجه مدنظر گرفته شده است.

کد مطلب: ۱۲۵۴۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
پیش‌بینی 2 هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار مشارکت خیرین در لایحه بودجه سال آینده

مهراله رخشانی‌مهر در چهل و چهارمین جلسه هیأت مدیره جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، که به منظور انتخاب رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز، برگزار شد، ضمن تشکر از زحمات اعضای هیأت مدیره قبلی، اظهار کرد: میزان تعهد خیرین در دو سال گذشته بیش از 3 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است که این امر مرهون زحمات اعضای هیأت مدیره و مجامع استانی است.

وی با اشاره به تخصیص اعتبارات ردیف مشارکت با خیرین در چهار سال اخیر و تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام افزود: برای سال آینده نیز 2 هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار پیشنهادی مشارکت خیرین را در لایحه بودجه داریم.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، ضمن آرزوی موفقیت برای دوره جدید فعالیت هیأت مدیره جامعه خیرین مدرسه‌ساز، خاطرنشان کرد: تیم جدید، تیم بسیار خوب و فعالی است و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، آمادگی لازم برای همراهی و تعامل بیشتر را دارد.

شایان ذکر است؛ در چهل و چهارمین جلسه هیأت مدیره، جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، ناصر قفلی؛ با اکثریت آرای اعضای هیأت مدیره، در سمت رییس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور ابقا شد و آقایان حمیدرضا شاه حسینی؛ نائب رییس و مجتبی ملااحمدی؛ به عنوان خزانه‌دار، برگزیده شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار