اعلام زمان نتایج نهایی منتخبین مرحله استانی مسابقات مناظره دانش‌آموزی

اردبیل (پانا) - مرحله استانی مناظره دانش‌آموزی در اردبیل برگزار شد و نتایج نهایی منتخبین مرحله استانی مسابقات مناظره دانش‌آموزی اوایل اردیبهشت‌ماه اعلام خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
اعلام زمان نتایج نهایی منتخبین مرحله استانی مسابقات مناظره دانش‌آموزی

سید‌غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل در جریان برگزاری مرحله استانی مناظره دانش‌آموزی که به صورت ویدئو کنفرانس در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، هدف از برگزاری مناظره دانش‌آموزی را آموزش صحیح مطالبه‌گری دانست و گفت: مناظره دانش‌آموزی اهدافی نظیر توسعه فرهنگ گفت‌و‌گو در بین دانش‌آموزان، ارتقای مهارت تفکر خلاق و نقادانه و مهارت سخنوری در میان دانش‌آموزان، تقویت ارتقای دانش و آگاهی در میان دانش‌آموزان، تقویت و تمرین فعالیت‌های گروهی منسجم و هدفمند، شناسایی دانش‌آموزان مستعد در عرصه سخنوری را دنبال می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه تمامی برنامه های و فعالیت های اجرایی در مدارس باید دانش آموز محور باشد، گفت: اگر دانش‌آموزان در فعالیت‌ها مشارکت داشته باشند زمینه شکل‌گیری تربیت اجتماعی آنان فراهم می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان به تشریح بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و افزود: این بیانیه، منشور پویایی انقلاب برای گام دوم است و رهنمودهای زیادی در آن برای جوانان پیش‌بینی و تبیین شده است؛ ما وظیفه داریم توصیه‌های مقام معظم رهبری را در وجود جوانان نهادینه و به آنان منتقل کنیم.

پرویز اصغری، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان هم گفت: نتایج نهایی منتخبین مرحله استانی مسابقات مناظره دانش‌آموزی‌، اوایل اردیبهشت‌ماه اعلام خواهد شد.

گفتنی است مناظره دانش‌آموزی در دوروز متوالی به تفکیک خواهران و برادران در روزهای ۲۹ و۳۰ فرورین ماه سال ۱۴۰۱به صورت ویدئو کنفرانس دراین استان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار