راه روشن بهارستانی‌ها در ایستگاه دوم

بهارستان یک(پانا)- مرحله دوم جشنواره راه روشن با محوریت دروس فارسی، ریاضی، علوم و مطالعات اجتماعی و با شرکت دانش‌آموزان دختر و پسر ششم ابتدایی 61 مدرسه این ناحیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
راه روشن بهارستانی‌ها در ایستگاه دوم

الهام صیادی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان اظهار کرد: مرحله اول جشنواره علمی راه روشن که با هدف تعیین سطح کیفیت کلاس و دانش‌آموزان پایه ششم در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ با توجه به شرایط مصوب ستاد ملی کرونا برگزار شد، بر اساس گزارش آماری تجمیع شده تقریبا ۷۷ درصد دانش‌آموزان پایه ششم در این آزمون حضور داشته و 3/6 درصد دانش‌آموزان مؤفق به کسب رتبه عالی شدند.

وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به اینکه در این آزمون سعی شده بود، سطوح پایین و متوسط تفکر نظیر دانش، فهمیدن و به کاربستن مورد ارزیابی قرار بگیرد، مرحله دوم نیز تقریبا در همان سطح برگزار شد و تنها با این تفاوت که برای ارزیابی سطوح بالای تفکر ( تحلیل و ترکیب ) ۵ سوال تشریحی نیز اضافه خواهد شد که مدارس قدرت تمیز بهتری برای شناسایی دانش‌آموزان با رتبه‌های برتر داشته باشند.

همچنین مصطفی کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان طی بازدیدهای صورت گرفته، با توجه به روند اجرایی این جشنواره نسبت به شناسایی ضعف دانش‌آموزان و برطرف کردن ضعف آن‌ها، ابراز امیدواری کرد.

لازم به ذکر است جشنواره علمی راه روشن که با هدف تعیین سطح کیفیت کلاس و دانش‌آموزان پایه ششم با توجه به شرایط مصوب ستاد ملی کرونا و وجود فاصله گذاری و سایر محدودیت‌ها در کلاس درس و مدرسه برگزار شد.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار