رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر خبر داد:

ویژه برنامه‌های گرامی‌داشت هفته هنر انقلاب اسلامی در شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهرگفت به مناسبت گرامی‌داشت هفته هنر انقلاب اسلامی برنامه نمایشنامه‌خوانی اجرا شد و دو فیلم کوتاه با نظارت و پشتیبانی انجمن سینمای جوانان اسلامشهر نیز ساخته شد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه‌های گرامی‌داشت هفته هنر انقلاب اسلامی در شهرستان اسلامشهر

حسین کشاورزیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر در گفت و گو با پانا اظهار کرد: به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، نمایشنامه‌خوانی «سال‌های بی من» از انجمن هنرهای نمایشی شهرستان شهریار در آمفی تئاتر شهید نواب صفوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر به اجرای عموم درآمد.

وی بیان کرد: این نمایش به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم رهگذر داستان خانواده‌ای است که در دهه شصت هنگام بمباران داخل زیرزمین گیر افتاده و دختر خانواده در حال به دنیا آوردن نوزاد خود است که موشک به داخل خانه اصابت می‌کند ولی عمل نکرده و در نهایت نجات پیدا می‌کنند.

کشاورزیان تصریح کرد: در راستای سایر فعالیت‌های هنری نیز فیلم‌های کوتاه «شایعه» و «سرزمین خورشید هشتم» با نظارت و پشتیبانی انجمن سینمای جوانان و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر به نویسندگی و کارگردانی سهیلا احمدی تولید شد و ادامه داد، فیلم‌های کوتاه مذکور توسط گروه هنری سیمرغ اسلامشهر با موضوعات اجتماعی ساخته شده است.

وی افزود: در فیلم کوتاه شایعه به تهیه کنندگی هما محمدی جوزانی، مریم سراجی زاده، هادی بهرامی و فرشته پاک نعمت نقش آفرینی می‌کنند و فیلم کوتاه سرزمین خورشید هشتم نیز به تهیه کنندگی بنیاد خیریه بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها و بازیگری سهیلا احمدی، شبنم اشرفی، سمانه محمودی و هادی بهرامی و تدوین ثریا آذرم و سهیلا احمدی است.

خبرنگار: نازنین سرایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار