رژیم صهیونیستی ثابت کرده که جز زبان زور، چیز دیگری نمی‌فهمد

تهران (پانا) - اعضای کنگره ملی بسیج دانش‌آموزی در پی حمله صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی پیامی صادر کردند.

کد مطلب: ۱۲۷۱۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
رژیم صهیونیستی ثابت کرده که جز زبان زور، چیز دیگری نمی‌فهمد

متن پیام اعضای کنگره ملی بسیج دانش آموزی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«اسرائیل ثابت کرده که جز زبان زور، چیز دیگری نمی فهمد. او جز با زبان قدرت یک ملت و قدرت یک امت اسلامی در سراسر عالم، نمی شود حرف زد »(مقام معظم رهبری)

بیش از هفت دهه از تحمیل اجباری تزریق یک ویروس آدمکش و خانمان سوز از سوی استعمار جهانی بر کالبد وجودی سرزمین قبله اول جهان اسلام می گذرد. رژیم منحوس صهیونیسم با غصب سرزمین آبا و اجدادی مردم فلسطین از هیچ اقدامی جهت ذبح بشریت فروگذاری نکرده است. مدعیان دروغین حقوق بشر نه تنها در برابر جنایات های رژیم کودک کش سکوت اختیار کرده اند بلکه خود حامی و محرک این جنایت ها بوده اند. این وقایع گویای آن است که دست چدنی آنها در زیر دستکش های مخملین پنهان شده است. رژیم صهیونسیتی و هم پیمانانش که مدعی صلح در دنیا هستند، با این عمل وقیحانه و وحشیانه خود بار دیگر چهره خبیث و شیطانی خود را تبیین کردند.

مسجد الاقصی نیز روزهای خون باری را تجربه می کند؛ حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به نمازگزاران فلسطینی در این مسجدمقدس و اخراج فلسطینیان از خانه خود و بمباران مناطق مسکونی و کشتار زنان و کودکان بیگناه در مقابل چشم مردم دنیا , باردیگر پرده از وحشیگری های این رژیم خون خوار را کنار زد. قطع به یقین نتایج این اقدام خطرناک و ظالمانه دامان تمام کشور ها و ملل ساکت در مقابل این جنایت را خواهد گرفت. بی تفاوتی مجامع جهانی و بین الملل و سکوت و حمایت کشور های عربی غرب زده نسبت به این اقدام وحشیانه فاجعه ای عظیم است و جا دارد خطاب به این دولت ها اعلام کنید که دامان خود رو هم برای وقوع چنین جنایاتی باز گذاشته اید و نتیجه سکوتتان دور از انتظار نیست!اعمال و رفتار شما متحمل هشدار جدی و کوبنده از سوی امت اسلامی می شود که عامل و ضامن این گستاخی ها و جنایات رقت بار رژیم صهیونسیتی شده است.

ما نمایندگان کنگره ملی بسیج دانش آموزی ضمن محکومیت شدید این جنایت بزرگ و بی پایان، در چارچوب وظیفه و رسالت خطیر خود نسبت به قشر نوجوان و دانش آموز به عنوان نسلی نوجوان و با دغدغه‌ی صلح و داشتن جهانی عاری از ظالم و زور گو باید اعلام می کنیم که:

ای نوجوانان و جوانان آزاده عالم
جنایات رژیم جعلی اسرائیل تمامی ندارد!
باید به پا خیزیم!
نباید سکوت کنیم!

آینده از آن ماست، باید برای جهان خالی از ظلم و جنایت فریاد بزنیم و مقابل این چنین ظالمان و جنایتکاران استوار و محکم بایستیم و مانع بروز این صحنه های دردناک در صفحه روزگار برای نسل آینده باشیم تا فرزندانمان این صحنه های تلخ کودک کشی و مظلوم کشی را نبینند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار