توجه جدی به گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس استان اردبیل

اردبیل (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش اردبیل گفت با همدلی سپاه استان اردبیل، انتقال ارزش‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس مورد توجه جدی قرار خواهد گرفت.

کد مطلب: ۱۲۷۱۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
توجه جدی به گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس استان اردبیل

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، کلام اله صفری، سرپرست آموزش و پرورش استان در دیدار با فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اظهار کرد: برونداد 12 ساله آموزش و پرورش، تربیت انسان های مومن، وظیفه شناس و ... است.

وی افزود: امروزه آسیب های اجتماعی و هجمه هایی که خارج از مرزهای کشور فرماندهی می شوند، سد راه تعلیم و تربیت هستند که دراین راستا لازم است قشر بسیجی به یاری آموزش و پرورش بشتابند.

وی در ادامه سند تحول بنیادین را بعنوان نقشه راه آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: باید از تمامی ظرفیت های ممکن برای تحقق این سند در آموزش و پرورش بهره ببریم، چرا که در اینصورت می توانیم نسلی مومن تربیت کنیم.

سرپرست آموزش و پرورش استان تصریح کرد: برای محرومیت زدایی از مدارس استان بزودی قرارگاه سند تحول بنیادین را ایجاد خواهیم کرد که مناطق محروم بعنوان دبیرخانه این قرارگاه انتخاب خواهد شد.

صفری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب ، به استفاده از منابع انسانی با روحیه جهادی و انقلابی تاکید کرد.

سردار غلامحسین محمدی اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان نیز گفت: سپاه استان با همدلی و همراهی جهت ارتقای فرهنگی و آموزشی در کنار آموزش و پرورش خواهد بود.

وی با بیان اینکه ارتباط تمامی ارگان های سپاه اردبیل با آموزش و پرورش گسترده است، اظهار کرد: بیشتر اعضای گروه های جهادی سپاه اردبیل متشکل از معلمان بسیجی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار