مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری:

زنان سرپرست خانوار نقش مهم و به‌سزایی در تعالی خانواده دارند

شهرری (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، در کارگاه توانمندسازی و دانش‌افزایی زنان فرهنگی سرپرست خانوار با موضوع آموزش کارآفرینی گیاهان دارویی و پرورش قارچ، گفت زنان سرپرست خانوار نقش مهم و به‌سزایی در تعالی خانواده دارند.

کد مطلب: ۱۲۷۰۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
زنان سرپرست خانوار نقش مهم و به‌سزایی در تعالی خانواده دارند

یعقوب ایمانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، در کارگاه توانمندسازی و دانش‌افزایی زنان فرهنگی سرپرست خانوار با موضوع آموزش کارآفرینی گیاهان دارویی و پرورش قارچ، ضمن تقدیر از کارشناسی امور بانوان گفت: زنان سرپرست خانوار نقش مهم و به‌سزایی در تعالی خانواده دارند و در انجام وظایف ناشی از نقش‌های ارزشمند خانوادگی و شغلی همیشه پیشرو هستند.

وی در ادامه افزود: ضروری است به منظور افزایش قدرت و توان مضاعف در جهت مدیریت صحیح مهارت‌های فردی و اجتماعی زنان سرپرست خانوار، مشکلات آنان را به حداقل رساند و به آن‌ها کمک کرد.

همچنین در این برنامه، فاطمه حمیدی کارشناس امور بانوان اداره آموزش وپرورش ناحیه دو شهرری، با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی که امسال را سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نام‌گذاری کرده‌اند، بیان کرد: اجرای این طرح‌ها در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و در جهت تقویت خودباوری، افزایش اعتماد به نفس، سلامت روان و پیشگیری از آسیب‌‎های اجتماعی زنان سرپرست خانوار بسیار لازم است.

حمیدی افزود: اجرای طرح‌های کارآفرینی بانوان امکان دسترسی به فرصت‌های برابر و توسعه کسب و کار خانگی، امنیت اقتصادی را در آنان فراهم می‌آورد.

خبرنگار: مائده رحمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار