جانشین تعلیم و تربیت سپاه سیدالشهداءاستان تهران؛

محافل انس با قرآن گامی موثر در ارتباط هر چه بیشتر دانش‌آموزان و فرهنگیان با قرآن است

شهرری (پانا) - جانشین تعلیم و تربیت سپاه سیدالشهداء استان تهران عنوان کرد محافل انس با قرآن گامی موثر در ارتباط هر چه بیشتر دانش‌آموزان و فرهنگیان با قرآن است.

کد مطلب: ۱۲۷۰۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
محافل انس با قرآن گامی موثر در ارتباط هر چه بیشتر دانش‌آموزان و فرهنگیان با قرآن است

حجت الاسلام حسین محمدی، جانشین تعلیم تربیت سپاه سیدالشهداء استان تهران؛ در مراسم محفل انس با قرآن بسیج فرهنگیان و دانش آموزی ناحیه دو شهرری، اظهار کرد: قرآن کتاب انقلاب است؛ به این معنی که انقلاب اسلامی از پرتو عنایات مساجد و مجالس قرآن به پیروزی رسید و قرآن پشتوانه پیروزی و نقشه راه حکمرانیِ دینیِ انقلاب است، این ارتباط دوسویه است؛ قبل از انقلاب چنین مراسماتی مرسوم نبود، همه این برکات و مراسمات، از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

جانشین تعلیم تربیت سپاه سیدالشهداء استان تهران، با بیان اینکه هدف از برگزاری محافل قرآنی آشناکردن نسل جوان با آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی، قرآنی و پیروی از آموزه‌های قرآنی در بین دانش‌آموزان و فرهنگیان است اظهار کرد: برگزاری محافل انس با قرآن گامی موثر در ارتباط هر چه بیشتر دانش‌آموزان با قرآن است.

وی ضمن تاکید به تشویق دانش‌آموزان برای حضور در محافل نورانی انس با قرآن افزود: به منظور ترغیب هرچه بیشتر دانش‌آموزان به انس و تلاوت آیات کریمه قرآن ابتدا باید محافل تلاوت قرآن کریم در جامعه فرهنگ‌سازی شود تا انتظار داشت دانش‌آموزان نیز به این امر ارزشمند اهتمام ورزند.

این مراسم در آستان مقدس شیخ صدوق و با حضور بسیجیان دانش آموز و فرهنگی به همراه خانوده های‌ آنها برگزار شد.

خبرنگار: زهرا رسولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار