هادی زمانی نژاد:

روابط انسانی و سالم از عوامل موثر در تعلیم و تربیت است

تهران ( پانا)-همزمان با از سرگیری آموزش حضوری مدارس و در راستای تبیین اهداف و رویکردهای آموزش و پرورش منطقه۴، مدیر آموزش و پرورش منطقه در نشست با مدیران؛ مهمترین سرمایه تعلیم و تربیت در فرهنگ انسانها را روابط انسانی و سالم برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۷۰۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
روابط انسانی و سالم  از عوامل موثر در تعلیم و تربیت است

همزمان با از سرگیری آموزش حضوری مدارس و در راستای تبیین اهداف و رویکردهای آموزش و پرورش منطقه۴ نشست های مدیران مدارس غیردولتی آموزش و پرورش منطقه با حضور مدیران دبیرستان های دوره دوم در سالن شهید پیچک آغاز شد.

هادی زمانی نژاد؛ مدیرآموزش و پرورش منطقه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های جهادی مدیران مدارس گفت: از روز ۱۴ فروردین بنا بر اعلام ستاد کرونا آموزش ها به صورت حضوری تداوم یافته که لازم است با همدلی و همیاری مدیران، اولیاء و معلمان این شرایط حفظ شود.

وی ادامه داد: اکنون که پس از دو سال شاهد آموزش های صد درصد حضوری مدارس هستیم لازم است مدیران ارجمند برنامه ها و اهداف خود را ترسیم کنند و با تعامل بیشتر و ارتباط موثر و اثر بخش با اولیا و دانش آموزان بخشی از آسیب هایی که در این ایام دو سال به دانش آموزان وارد شد جبران شود.

زمانی نژاد با اشاره به اینکه مدرسه یکی از راههای ارتباطی دانش آموزان با خانواده و اولیاء دانش آموزان در مدرسه است، گفت: با تعریف یونسکو از ارتباط انسانی که نقش اساسی و مهمی در زندگی انسانها ایفا می کند، می توان به اهمیت این موضوع پی برد.

وی در ادامه افزود: معلمان و مدیران نقش اساسی در فضای مدرسه ایفا می کنند و باید محیطی از عشق میان معلم و شاگرد و محیطی سر شار از شادی ایجاد شود.

زمانی نژاد با اشاره به اینکه مهمترین سرمایه تعلیم و تربیت در فرهنگ انسانها روابط انسانی و سالم است، گفت: امید آفرینی برای زندگی هااست و و برای زندگی ها امید، نا امید وار را نا امید نکن چون امید تنها دارایی اوست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار