١٨ دستگاه ویلچیر توسط خیرین به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه اهدا شد

تهران (پانا) - در هیاهوی زندگی؛ دست‌هایی هستند که می‌توانند گره‌هایی را باز کنند هر چند کوچک اما تاثیرگذار. آنجا که صدای نیاز کسی اجابت می‌شود مسیری نو آغاز می شود، مسیری که می‌تواند نویدبخش روزهایی پر نورتر و امیدبخش‌تر باشد. اهدای ١٨ دستگاه ویلچیر به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه مسیر آموزش را برای این دانش‌آموزان هموار کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۹۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
١٨ دستگاه ویلچیر توسط خیرین به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه اهدا شد

گاهی‌اوقات فکر می‌کنیم مشکلات جهان به قدری بزرگ هستند که برای رفع آنها کمک چندانی از دست ما برنمی‌آید. ما به تنهایی نمی‌توانیم جنگ‌ها را پایان دهیم یا بی‌عدالتی را ریشه‌کن کنیم اما تاثیر هزاران عمل کوچک و کم‌اهمیت می‌تواند بزرگ‌تر از آنچه تصور می‌کنیم، باشد و با یاری رساندن به دیگران، جهان را به جای بهتری برای زندگی تبدیل کنیم.

با تصمیم جمعی از خیرین، تعداد ١٨ دستگاه ویلچیر توسط علیرضا علی اکبر؛ بازرس مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران به دانش آموزان دارای معلولیت و با نیازهای ویژه مدارس سروش-کوشا-امام رضا-حاج بابایی و امام علی اهدا شد.
در این عمل خیرخواهانه که در راستای کمک به این دانش آموزان بود همزمان با سال نو؛ ویلچیرها به‌ در منزل افراد ارسال شد تا این دانش آموزان سال جدید را در رفاه کامل به سر ببرند.
علیرضا علی اکبری در پاسخ به قدردانی دانش آموزان دریافت کننده ویلچیر گفت: موفقیت و خوشحالی شما موفقیت و خوشحالی من است. انشالله که شما بتوانید فرد مفیدی برای جامعه باشید و خیرین نیز از دیدن این موفقیت ها خرسند شوند.
گفتنی است؛ دو دستگاه از ویلچیرها برقی است که بنا بر نیاز دانش آموزان به آنها داده شده است.

دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار