سرپرست اداره کل آموزش و پرورش اردبیل:

اقدامات لازم برای تامین سرویس مدارس انجام شده است

اردبیل(پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش اردبیل اعلام کرد اولیا درخصوص ایاب و ذهاب دانش‌آموزان نگران نباشند، اقدامات لازم برای تامین سرویس مدارس انجام شده است.

کد مطلب: ۱۲۶۸۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات لازم برای تامین سرویس مدارس انجام شده است

کلام اله صفری، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش اردبیل در تماس تلفنی با بخش خبری سیمای مرکز اردبیل، با اشاره به شروع آموزش های حضوری از 14 فروردین ماه اظهار کرد: متاسفانه شیوع بیماری کرونا، نه تنها در افت تحصیلی دانش آموزان تاثیر گذاشت، بلکه روند سرویس مدارس را نیز تحت تاثیر خود قرار داد.

وی افزود: خوشبختانه با شروع مجدد آموزش ها بصورت حضوری، از روزها قبل تدابیر لازم از جمله برگزاری جلسات متعدد با سازمان تاکسیرانی در خصوص برقراری سرویس مدارس صورت گرفته است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنانش، ضمن قدردانی از والدین دانش آموزان، بیان کرد: در عرض این چند روز که فعالیت مدارس از سرگرفته شده است، والدین در امر ایاب و ذهاب فرزندان خود با آموزش و پرورش همکاری های لازم را بعمل آوردند.

صفری با اشاره به بازدید 170 اکیپ نظارتی از مدارس استان تصریح کرد: در این بازدید ها دغدغه والدین در خصوص سرویس مدارس منعکس شده است، که امیدواریم در ادامه مذاکراتی که با سازمان تاکسیرانی انجام شده و جلسه کارگروه ماهده 18 در استانداری، سرویس مدارس بزودی برقرار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار