تجلیل از فرهنگیاران و همیاران پلیس در پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل

اردبیل (پانا) - در آیینی به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی، از فرهنگیاران و همیاران پلیس در راهنمایی و رانندگی اردبیل تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۳۱۴۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از فرهنگیاران و همیاران پلیس در پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل

در این مراسم که در محل راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی استان برگزار شد، کلام اله صفری، مدیرکل و رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی اردبیل ضمن تبریک هفته فراجا به ابواب جمعی نیروی انتظامی، در سخنانی اظهار کرد: اموری که از روی عشق، ایمان و وجدان انجام می‌شود، بسیار ارزشمند است؛ ما به واسطه موضوع ترافیک در مرکز استان، ارتباط نزدیکی با عوامل راهور داشته و ما شاهد تلاش آنها هستیم.

وی ادامه داد: آموزش نوعی پیشگیری است و اگر فرهنگ رانندگی بین مردم رشد نکند، با وجود احداث خیابان‌ها و بزرگراه‌های متعدد باز هم دچار مشکل خواهیم بود.

مدیر کل آموزش وپرورش استان تأکید کرد: برای ایجاد نظم و انضباط در حوزه حمل و نقل ترافیک شهری به جامعیت و یکپارچگی ساختاری نیازمندیم.

صفری همچنین از آمادگی کامل این اداره کل همراه با سایر نهادهای متولی در زمینه فرهنگسازی و آموزش ترافیک به شهروندان علی الخصوص اولیا و دانش آموزان خبر داد و گفت: آموزش نوعی پیشگیری است و اگر فرهنگ رانندگی بین مردم رشد نکند، با وجود احداث خیابان‌ها و بزرگراه‌های متعدد باز هم دچار مشکل خواهیم بود.

بر اساس این گزارش در همایش «تجلیل از فرهنگیاران وهمیاران پلیس » از سید حجت فتاحی، رییس پلیس راهور فراجا ، عادل منیر معاون هماهنگ کننده فراجا استان وتعدای از همیاران نمونه پلیس با اهدای لوح سپاس توسط مدیر کل ورییس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار