حجت‌الاسلام قاضی‌عسکر:

محورهای مورد تأکید رهبری، اولویت کاری تولیت آستان مقدس حرم عبدالعظیم(ع) است

شهرری(پانا) - تولیت آستان مقدس حرم عبدالعظیم حسنی(ع) اولویت کاری خود در آستان مقدس حرم عبدالعظیم تلاش برای تحقق مسائل مورد تاکید رهبر معظم انقلاب معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۸۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
محورهای مورد تأکید رهبری، اولویت کاری تولیت آستان مقدس حرم عبدالعظیم(ع) است

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام، حجت‌الاسلام قاضی‌عسکر در اولین جلسه دیدار با کادر اجرایی حرم حضرت عبدالعظیم‌حسنی علیه‌السلام ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان بیان کرد: برای تمام محورهایی که رهبر معظم آورده‌اند، برنامه‌ریزی خواهد شد که متناسب با شرایط آستان مقدس بتوانیم همه را محقق کنیم.

وی افزود: طبیعی است که ابتدا یک نگاه جامع به امکانات و کارهایی که در گذشته انجام شده داشته باشیم و برای آینده برنامه‌ریزی کنیم.

حجت الاسلام قاضی عسکر اظهار کرد: روش مدیریتی مد نظر بنده بر این مبنا است که هیچ‌گونه حجاب و مانعی با مردم نداشته باشم، همیشه و در همه مسئولیت‌ها بین مردم بوده‌ام.

در حکم رهبر معظم انقلاب برای انتصاب حجت الاسلام قاضی عسکر، معظم الله تاکید کرده‌اند که ادامه‌ آبادانی آن حریم مطهر و رعایت آسایش زائران و گسترش فضای معنوی و معرفتی در آن و حفظ حقوق مردم عزیز شهرری و ارائه‌ خدمت به محرومان و مستحقان، عمده‌ انتظارات اینجانب است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار