مدیر کل آموزش و پرورش استان تاکید کرد:

الزامی بودن حضور دانش‌آموزان در مدرسه

ایلام (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام به تشریح وضعیت آموزش دانش‌آموزان در نخستین روزهای آغازین تحصیل حضوری دانش‌آموزان در فروردین ماه ۱۴۰۱ پرداخت و تاکید کرد آموزش حضوری الزامی است.

کد مطلب: ۱۲۶۷۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
الزامی بودن حضور دانش‌آموزان در مدرسه

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، علی درویشی، مدیرکل آموزش و پرورش استان به تشریح وضعیت و چگونگی آموزش دانش آموزان پس از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۱ که در گفت‌وگوی ویژه خبری سیمای مرکز ایلام نیز اهم آن پخش شد، پرداخت.

علی درویشی ضمن تاکید بر ادامه‌ آموزش حضوری دانش‌‌آموزان استان در نخستین روزهای تحصیلی فروردین ماه گفت: تمهیدات لازم برای استقبال از دانش‌آموزان و ادامه‌ آموزش حضوری آنان فراهم شده و اولویت ما رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این خصوص است.

وی ادامه داد: مدارس ما آماده‌ استقبال از دانش‌آموزان هستند و بنا داریم تا آموزش حضوری دانش‌آموزان‌مان را با کیفیت و کمیت مناسبی پیش ببریم.

درویشی با اشاره به در دستور کار بودن غربالگری دانش آموزان، تصریح کرد: حضور دانش آموزان در مدرسه اجباری است، اما دانش‌آموزانی که به بیماری کرونا مبتلا هستند به جای حضور در مدرسه، برنامه درسی مکمل دریافت می‌کنند تا از درس هایشان عقب نمانند و آموزش آنها کماکان ادامه داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: برنامه هفتگی دانش آموزان در مدرسه به برنامه درسی که قبل از کرونا وجود داشته است، برمی‌گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار