حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات در‌مراسم صبحگاه آموزشگاه پیریان

کلات (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات به همراه جمعی از همکاران اداری این مدیریت جهت عرض تبریک سال جدید، عرض خداقوت و بررسی روند بازگشایی مدارس و پیگیری موضوعات آموزشی و پرورشی در آموزشگاه پیریان شهر کلات حضور یافتند.

کد مطلب: ۱۲۶۷۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات در‌مراسم صبحگاه آموزشگاه پیریان

رمضان پروانه، در جمع دانش آموزان ضمن تقدیر از مجاهدت ها و رشادت های مدافعان سلامت بیان کرد: جا دارد قبل از همه چیز از زحمات کادر بهداشت و درمان و مدافعان حوزه سلامت، در این ایامی که ویروس کرونا در جامعه مخاطرات زیای را ایجاد کرد تقدیر کنیم و یاد شهدای مدافع سلامت را گرامی بداریم.

وی افزود: از دولت که شرایط را برای بازگشایی مدارس بعد از دو سال فراهم‌ کرد، سپاسگزاریم و خداوند را شاکرم‌. بعد از دوران ویروس کرونا امروز در سراسر کشور آموزش ها به صورت کاملا حضوری برگزاری می شود. از این فرصتی که بوجود آمده تا بر سر کلاس های درس حاضر شویم، تا پایان سال باید به خوبی استفاده کرده و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بر سر کلاس های درس حاضر شویم. از درگاه خداوند متعال برای شما دانش آموزان، معلمان و اولیای ارجمندتان آرزوی سلامت و توفیق دارم.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان سپس در جمع همکاران این آموزشگاه حضور یافته و ضمن تبریک سال جدید در خصوص پایش سطح یادگیری، شرایط موجود و موضوعات مختلف با آنها به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار