آموزش در مدارس شهرستان دشتی از ١٤ فروردین کاملا حضوری می‌شود

دشتی (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی گفت در راستای دستور ریاست محترم جمهور، مقام عالی وزارت و تاکیدات مدیر کل آموزش و پرورش استان، شرایط برای آموزش حضوری در کلیه مدارس فراهم می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۶۷۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزش در مدارس شهرستان دشتی از ١٤ فروردین کاملا حضوری می‌شود

عبدالمهدی شریف‌نژاد ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های همه همکاران فرهنگی شهرستان دشتی در دوران کرنا اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا مدارس از روز ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ کاملا حضوری برگزار می‌شود و استفاده از فضای مجازی فقط برای کلاس‌های فوق برنامه و به صورت مکمل خواهد بود.

شریف‌نژاد افزود: بر اساس شیوه‌نامه جدید ستاد ملی کرونا مدارس با حضور حداکثری دانش آموزان و معلمان با رعایت بهداشت فردی و تاکید بر زدن ماسک، تهویه مناسب هوا در کلاس‌ها بازگشایی می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی تاکید کرد: در راستای دستور ریاست محترم جمهور، مقام عالی وزارت و تاکیدات مدیر کل آموزش و پرورش، شرایط برای آموزش حضوری در کلیه مدارس فراهم می‌شود.

عبدالمهدی شریف نژاد اظهار امیدواری کرد با درایت، دلسوزی و اهتمام جدی همکاران آموزشی و اداری شهرستان در استمرار شرایط آموزش بصورت کاملا حضوری در مدت باقیمانده از سال تحصیلی اُفت‌ها و آسیب‌های وارده بر دانش آموزان تا حد زیادی جبران خواهد شد و نقیصه‌ها به حداقل می‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار