ثبت نام ناشران فرهنگی برای نمایشگاه قرآن آغاز شد

تهران (پانا) - ناشران علاقه‌مند به حضور در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از امروز می‌توانند آمادگی خود را اعلام کنند.

کد مطلب: ۱۲۶۶۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام ناشران فرهنگی برای نمایشگاه قرآن آغاز شد

به گزارش روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بخش نشر مکتوب و دیجیتال بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با صدور اطلاعیه ای از آغاز ثبت نام ناشران علاقه‌مند به حضور در این نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر داد و اعلام کرد: بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۲۷ فرودین تا ۹ اردیبهشت ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود.

بدینوسیله از تمامی ناشرانی که آثار و تولیدات قابل توجهی در حوزه علوم قرآنی و عترت دارند دعوت به عمل می آید برای حضور در این رویداد بزرگ فرهنگی، از امروز (سه شنبه) به مدت یک هفته با مراجعه به میدان بهارستان، ساختمان مرکزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طبقه دوم، اتاق ۲۳۴ و شماره تماس ۳۸۵۱۳۳۴۸ و یا در ساعات غیر اداری از طریق واتساپ به شماره ۰۹۰۳۳۱۶۳۶۶۳ نسبت به ثبت نام اولیه اقدام نمایند.

بر اساس این گزارش این ثبت نام هیچ گونه حقی را از نظر تخصیص غرفه برای ناشران ایجاد نمی کند و صرفا اعلام آمادگی ناشر برای حضور در نمایشگاه است.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روزهای پایانی سال گذشته، رییس و اعضای شورای سیاستگذاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم را منصوب کرد که علیرضا معاف معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رئیس و محمدمهدی عزیززاده به عنوان قائم مقام رئیس نمایشگاه بین‌المللی قرآن تعیین شدند. همچنین

معاف نیز در ۲۱ اسفند سال گذشته از برپایی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از پانزدهم ماه مبارک رمضان مصادف با سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) تا بیست و هفتم (۲۸ فروردین تا نهم اردیبهشت) در مصلای تهران خبر داد و گفت: البته این نمایشگاه محدودتر از سال‌های قبل خواهد بود.

وی در دومین جلسه شورای برنامه ریزی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: بی شک شکل گیری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از برکات انقلاب است و در صورت کسب اجازه از ستاد ملی مقابله با کرونا و موافقت آن ستاد با حفظ تمام دستورالعمل های بهداشتی امسال شاهد برگزاری آن به شکل حضوری هستیم.

وی بر لزوم بسیج و گسیل حداکثری در استفاده از ظرفیت های جامعه قرآنی در حوزه های حاکمیتی و مردم نهاد در امر برگزاری هر چه با شکوه نمایشگاه قرآن کریم و ضمن تشریح بخش های مختلف نمایشگاه، بر لزوم برنامه ریزی منسجم تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار