جانشین رییس پلیس پایتخت تصریح کرد:

مقابله جدی با سرقت در تهران

تهران (پانا) - جانشین رییس پلیس پایتخت گفت وقوع یک مورد سرقت هر چند کوچک در یک منطقه می‌تواند امنیت ذهنی و روانی آن منطقه را تا مدت‌ها با چالش مواجه سازد، از همین رو مقابله با سرقت به طور جدی پیگیری خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۶۶۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
مقابله جدی با سرقت در تهران

به گزارش پلیس پایتخت، سردار حمید هداوند با تاکید بر اینکه سرقت به شدت امنیت و آرامش و مهم‌تر از آن احساس امنیت شهروندان را به مخاطره می‌اندازد، اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا حد امکان با گشت‌های محسوس و نامحسوس از وقوع این پدیده ناخوشایند جلوگیری کنیم.

وی افزود: لازم است شهروندان تلاش کنند که با رعایت اصول پیشگیرانه، امکان دسترسی آسان سارقان را محدود کنند؛ چرا که رعایت اصول پیشگیرانه می‌تواند تا حد بسیاری مانع از وقوع برخی جرایم از جمله سرقت شود.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: استفاده از قفل‌های استاندارد و در جریان گذاشتن همسایه‌ها و افراد معتمد و استفاده از چراغ‌های تایمر دار می‌تواند در جلوگیری از سرقت تأثیر بسزایی داشته باشد.

سردار هداوند خاطرنشان کرد: در این ایام که در حقیقت ایام تفرج و استراحت است باید با تلاشی مضاعف و دوچندان سعی کنیم که کوچک‌ترین خللی در امنیت و آرامش آن‌ها وارد نشود؛ چرا که مردم به اطمینان بودن ما به راحتی به سفر می‌روند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار