با حضور مدیرکل آموزش و‌پرورش هرمزگان:

از ۲۸ ستاره کنکور ۱۴۰۰ شهرستان میناب تجلیل شد

هرمزگان (پانا) - با حضور مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، از ۲۸ دانش‌آموز شهرستان میناب که در کنکور ۱۴۰۰ عملکرد درخشانی داشتند، در قالب جشن ستارگان تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
از ۲۸ ستاره کنکور ۱۴۰۰ شهرستان میناب تجلیل شد

جشن ستارگان کنکور ۱۴۰۰ شهرستان میناب با حضور مسولین استانی و شهرستانی و‌ همچنین جمعی از معلمان و والدین، در سالن فرهنگسرای این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم‌‌ از ۲۸ دانش آموز شهرستان میناب که در کنکور ۱۴۰۰ عملکرد مطلوبی داشتند، به همراه معلم کلاس اول آن دانش آموز، و ۱۰ مدیر مدارس برتر تجلیل شدند.

محمد قویدل مدیرکل آموزش و‌پرورش هرمزگان گفت: برگزاری جشن ستارگان با هدف ایجاد انگیزه در دانش آموزان و بازتاب زحمات همه فرهنگیان که در طول سالیان گذشته برای شکوفایی آینده سازان این جامعه متحمل رنج و زحمت می شوند، است.

وی گفت: در طول این دو سال اخیر که جهان با بحران کرونا درگیر شده و با وجود مشکل در زیر ساخت و وسایل سخت افزاری در استان هرمزگان، ولی با از خود گذشتگی و‌ مجاهدت همه فرهنگیان شاهد رشد در شاخص های آموزشی و‌ پرورشی بوده ایم.

به گفته قویدل، رتبه آموزش و پرورش استان هرمزگان در کنکور ۱۴۰۰ از ۲۴ کشوری به جایگاه ۲۱ ارتقاء پیدا کرده و برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش استان، میانگین نمرات دروس کتبی و درصد قبول استان، بالاتر از میانگین کشوری قرار گرفت که این از خودباوری دانش آموزان و تلاش مضاعف همه معلمان نشات گرفته است.

مدیرکل آموزش و‌پرورش استان هرمزگان به داشتن برنامه منظم درسی برای رسیدن به موفقیت اشاره کرد و گفت: توصیه من به دانش آموزان پایه دوازدهم که خود را برای کنکور ۱۴۰۱ آماده می کنند این است که از فرصت طلایی باقیمانده باید نهایت استفاده را برد و با یک برنامه مدون و منظم در تعطیلات عید نوروز و فرصت باقی مانده و تلاش بیشتر می توان به موفقیت بیشتر امیدوار بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار