در قالب طرح نهضت ملی مسکن انجام شد؛

بررسی ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح

تهران (پانا) - در حضور وزاری مسکن و دفاع روند اجرای تفاهم‌نامه ۱۰۰ هزار واحدی تامین مسکن نیروهای مسلح در جلسه‌ای مشترک، در وزارت راه و شهرسازی بررسی شد.

کد مطلب: ۱۲۶۳۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
بررسی ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، جلسه هماهنگی طرح نهضت ملی مسکن به ریاست «رستم قاسمی» و به میزبانی معاونت مسکن و ساختمان با حضور امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری»معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز ۲۲ اسفند در ساختمان دادمان برگزار شد.

در این نشست، معاونان وزیر راه و شهرسازی در حوزه‌های مختلف سازمان ملی زمین و مسکن، شرکت عمران شهرهای جدید، شرکت بازآفرینی شهری ایران، بنیاد مسکن، معاونت شهرسازی و معماری و دیگر نمایندگان نیروهای مسلح حضور به هم رساندند و روند اجرای تفاهم‌نامه تامین مسکن نیروهای مسلح بررسی شد.

بر اساس اعلام معاونت مسکن و ساختمان، وزارت راه و شهرسازی در دو مرحله تفاهم‌نامه همکاری برای احداث مسکن را با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به امضا رسانده است که در مرحله نخست ۱۰۰ هزار واحد و در مرحله بعدی ۴۰۰ هزار واحد مسکونی را در همکاری با وزارت دفاع در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای کارکنان نیروهای مسلح تامین کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار