عضو شورای شهر تهران خواستار شد؛

کمیته سفرهای خارجی شهرداری تهران به شورا گزارش دهد

تهران (پانا) - عضو شورای اسلامی شهر در پی شفاف نبودن سفرهای خارجی شهردار تهران و مدیران شهری خواستار ارائه گزارش از این سفرها توسط کمیته سفرهای خارجی مستقر در شهرداری به شورا شد.

کد مطلب: ۱۲۶۳۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
کمیته سفرهای خارجی شهرداری تهران به شورا گزارش دهد

حبیب کاشانی، عضو شورای شهر تهران در جریان برگزاری پنجاه و سومین جلسه شورا طی تذکری به سفرهای خارجی مدیران شهرداری اشاره داشت و افزود: کمیته ای در داخل شهرداری وجود دارد ویژه سفرهای خارجی که در آن دو عضو شورا نیز حضور دارند. لذا درخواست می کنم که این کمیته که مسئول این کار است در مورد اعزام ها و سفرهای خارجی گزارشی ارائه دهد و به سوالات مطرح شده پاسخ داده شود.

مهدی چمران ریاست شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به تذکر کاشانی در خصوص سفرهای خارجی در مدیریت شهری گفت: در مورد سفرعلیرضا زاکانی شهردار تهران تماسی که با بنده داشتند خواهش کردم گزارش سفر را یا با حضور در صحن شورا توضیح دهند یا به صورت کتبی به شورا ارائه دهند که قطعا شیوه کتبی مستندتر است تا این گزارش را برای همه اعضا نیز ارسال کنیم.

وی افزود: توضیحاتی که شهردار تهران دادند نشان می داد سفر خوب و موثری بوده است.

چمران بیان داشت: سفر شهردار تهران به کشور مسلمان همچون تاجیکستان که فارسی زبان هم هستند و علایق شدیدی به کشور ما دارند می تواند موثر و مفید باشد. بی تردید طبق قانون هر سفری که انجام می شود چه توسط اعضای شورا و چه شهرداری باید گزارش آن به شورا ارائه شود.

کاشانی همچنین در ادامه صحبت های خود در صحن شورای شهر در خصوص موضوع استقبال از بهار گفت: قطعا کار سختی نیست که بر روی خودروهای حمل زباله همانند سال های گذشته بنر یک متری نصب شود که حس بهار و سال نو را به شهروندان منتقل کند.

وی افزود: امروز ۲۲ اسفند است و همه ما در محلات این شهر زندگی می کنیم. بهتر است که حس بهار به شهروندان در این ایام منتقل شود. قطعا نصب بنر بر روی خودروهای حمل زباله که تصویری از گل و گیاه نیز به همراه دارند حس خوبی را به شهروندان منتقل می کنند و این کمترین کار ممکن است.

کاشانی خاطرنشان کرد: بی تردید همه در حال تلاش و زحمت هستند اما نماد و منظر بیرونی آن باید در مقابل چشم شهروندان باشد. قطعا این موضوع به لحاظ انتقال حس آمدن بهار تأثیرگذاری بسیاری دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار