سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش:

خبرگزاری پانا باید به یک خبرگزاری تمام ساحتی و تربیتی تبدیل شود

بوشهر (پانا) - سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت خبرگزاری پانا باید به یک خبرگزاری تمام ساحتی و تربیتی تبدیل شود.

کد مطلب: ۱۲۶۲۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
خبرگزاری پانا باید به یک خبرگزاری تمام ساحتی و تربیتی تبدیل شود

اصغر باقرزاده، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ضمن تشکراز همکاران پانا در بوشهر اظهار کرد: من اعتقادم بر این است که خبرگزاری پانا یک زمینه و موقعیت بسیار خوب و گستره تربیتی است. در خبرگزاری پانا صرفا نمی‌خواهیم کار خبرنگاری انجام شود، دانش آموز خبرنگاران در کنار آموزش خبرنگاری باید خصوصیاتی از جمله خودباوری، درک موقعیت و توانمندی در نویسندگی و تربیت سیاسی و اقتصادی را فرا گیرند.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: نباید به خبرگزاری پانا، صرفا از منظر خبرنگاری نگاه کرد بلکه باید نگاه تمام ساحتی به آن داشت.

وی افزود: حتی ممکن است شما در پانا گروهی را ایجاد کنید که مباحث درسی دانش‌آموزان را پیگیری کند یا گروهی تشکیل دهید که وضعیت فضای مجازی دانش آموزان را رصد کند با این هدف که دانش آموزان چگونه باید به این فضا ورود کنند.

باقرزاده بیان کرد: بنابراین خواهش می‌کنم که شما دانش آموز خبرنگاران که در این کار پیشتاز هستید با مدیران پانا نشستی بگذارید تا بررسی شود که چگونه می‌توان خبرگزاری پانا را تبدیل به یک خبرگزاری تمام ساحتی و تربیتی کرد.

دانش آموز خبرنگار: یانا عرفان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار