برگزاری مسابقات تنیس روی میز مدارس پسرانه منطقه کهریزک

کهریزک (پانا) - کارشناس تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه کهریزک از برگزاری مسابقات تنیس روی میز مدارس پسرانه در سه مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات تنیس روی میز مدارس پسرانه منطقه کهریزک

مژگان آریانا معین، کارشناس تربیت‌بدنی آموزش و پرورش منطقه کهریزک بیان کرد: به مناسبت اعیاد شعبانیه و به جهت ایجاد نشاط و پویایی دانش‌آموزان، مسابقات تنیس روی میز مدارس پسرانه در سه مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم بصورت انفرادی و با حضور بیش از ۱۱ تیم در محل مجموعه ورزشی زنده یاد سهیل امیری برگزار شد.

در مقطع ابتدایی؛ امیرعلی قنبری از آموزشگاه پسران آفتاب مقام اول ، محمد اشرف‌زاده از آموزشگاه علم آفرین مقام دوم و علی‌اصغر جعفر‌پور از آموزشگاه پسران آفتاب مقام سوم را کسب کردند.

در مقطع متوسطه اول؛ امیر‌مهدی اشرف‌زاده از آموزشگاه شهدای باقرشهر، علی خانی از آموزشگاه شهدای باقرشهر و امیرحسین رضایی‌منش از آموزشگاه بلال حبشی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در مقطع متوسطه دوم؛ محمد زارعی از آموزشگاه سیدالشهداء مقام اول، محمد‌یاسین سلمانی از آموزشگاه نورالهدی مقام دوم و امیرمحم جعفرپور از آموزشگاه نور الهدی مقام سوم را کسب کردند.

در پایان به نفرات اول تا سوم هر سه مقطع تحصیلی لوح تقدیر اهداء شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار