اجرای پویش «هر دانش‌آموز مراقب یک همکلاسی» برای چهارشنبه آخر سال

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از اجرای پویش «هر دانش‌آموز مراقب یک همکلاسی» برای چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت پویشی با عنوان «هر دانش‌آموز مراقب یک همکلاسی» راه‌اندازی شده است که دانش‌آموزان از خود و همکلاسی‌هایشان در چهارشنبه آخر سال مراقبت کنند.

کد مطلب: ۱۲۶۲۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای پویش «هر دانش‌آموز مراقب یک همکلاسی» برای چهارشنبه آخر سال

صادق ستاری فرد با اشاره به مخاطرات ناشی از فعالیت های چهارشنبه سوری به دانش آموزان، اظهار کرد: خانواده ها، در راستای حفظ سلامت دانش آموزان در چهارشنبه آخر سال، از تجمعات غیر ضروری و حضور در امکان شلوغ خودداری کنند و ترجیحا در این روز همراه فرزندانشان باشند تا بتوانیم از آسیب های احتمالی چهارشنبه آخر سال جلوگیری کنیم.

ستاری فرد تصریح کرد: آموزش و پرورش در راستای آگاهی بخشی به دانش آموزان برای چهارشنبه سوری، برنامه های آموزشی خوبی را تدارک دیده است که از طریق خانواده ها و بستر شاد منتقل خواهد شد.

وی ادامه داد: این آگاهی بخشی ها در راستای هر چه بهتر برگزار شدن چهارشنبه سوری است تا شاهد اتفاقات ناگوار در این روز برای خانواده ها و دانش آموزان نباشیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: همچنین برنامه ای مشارکتی با جمعیت هلال احمر و اورژانس در راستای آگاهی بخشی و ارائه دانش لازم برای مواجهه منطقی دانش آموزان در چهارشنبه آخر سال داریم که شاهد اتفاقات کمتری باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار