داشتن هدف و تلاش در زندگی، آینده درخشان را تضمین می‌کند

تهران (پانا) - انتخاب درست با برنامه‌ریزی و ترسیم هدف برای آینده، دغدغه بسیار‌ مهمی برای دانش‌آموزان است. در همین راستا شکوفه بیگلری، مشاور دبیرستان علامه قزوینی منطقه۱۵؛ با راهنمایی و ترسیم نقشه راه، آنها را راهنمایی کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
داشتن هدف و تلاش در زندگی، آینده درخشان را تضمین می‌کند

شکوفه بیگلری مشاور دبیرستان دخترانه علامه قزوینی منطقه ۱۵ درباره ترسیم هدف، برنامه ریزی و انتخاب درست بیان کرد: دانش آموزان در این مقطع از زندگی حداقل باید دو هدف مهم داشته باشند. اول؛ انتخاب رشته آگاهانه، یعنی باید به رشته ای که انتخاب می کنند علاقه داشته باشند و در مورد آن مطالعه کنند تا بتوانند در آن رشته موفق شوند و دوم فضای مطلوب مدرسه‌ است که مسئله ای حائز اهمیت است.
وی خطاب به دانش‌آموزان در ادامه گفت: اگر در کنار این دو عامل مهم، سعی و تلاش خود را افزایش داده و کتاب های درسی را به بهترین شکل بخوانید قطعا آینده ای درخشان خواهید داشت. در واقع این فرصت ۱۳ روزه عید نوروز برای شما فرصت طلایی است تا از آن به بهترین شکل برای دوره مطالب درسی و رفع اشکال درسی بهره مند شوید.
بیگلری افزود: ناگفته نماند برای اینکه نتیجه بهتری بگیرید، باید توان تست زنی خود را افزایش دهید و با حل کتاب ها و سوالات مختلف در سطح مناسبی قرار بگیرید تا بتوانید در کنکور رتبه های خوبی کسب کنید. و در واقع رتبه شما و قبولی در دانشگاه های خوب و با کیفیت، به دقت، سعی و تلاش، یادگیری و علاقه شما به رشته مورد نظرتان بستگی دارد.
وی در پایان بیان کرد: امیدوارم شما دانش آموزان کوشا و ساعی مدرسه علامه قزوینی با تلاش و پشتکاری که دارید آینده خوب و درخشانی را برای خود، خانواده و جامعه رقم بزنید.

دانش‌ آموز خبرنگار، مهلا غلامحسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار