افتخارآفرینی دانش‌آموز گیلانی در مسابقات بین‌‌المللی قرآن کریم

رشت (پانا) - برگزیدگان مسابقات بین‌‌المللی قرآن کریم در تالار اندیشه حوزه هنری معرفی شدند که محمدرضا جعفرپور، دانش‌آموز گیلانی توانست رتبه دوم را در رشته حفظ کل قرآن کسب کند.

کد مطلب: ۱۲۶۱۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی دانش‌آموز گیلانی در مسابقات بین‌‌المللی قرآن کریم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، آیین اختتامیه سی‌وهشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، چهاردهم اسفندماه با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام و المسلمین حمید محمدی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی، حجت الاسلام و المسلمین سعدی و حجت الاسلام و المسلمین حاج ابوالقاسم، عضو مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

در این دوره از مسابقات، محمدرضا جعفرپور، دانش آموز پایه نهم از دبیرستان بصیر ناحیه یک رشت توانست رتبه دوم را در رشته حفظ کل قرآن از آن خود کند.

شایان ذکر است این مسابقات در سه بخش قرائت، ترتیل و حفظ قرآن کریم برگزار شد و از اهداف برگزاری آن می‌توان به ترویج فرهنگ انس با قرآن کریم، منزلت قاریان و حافظان قرآن کریم، ایجاد وحدت و همبستگی بین امت اسلامی و سرلوحه قراردادن کتاب قرآن کریم در تمامی مراحل زندگی اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار