معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

نوجوانان امروزی، نقش‌آفرینان آینده هستند

بهارستان یک (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در طرح بهبود وضعیت آموزشی، بهداشتی دانش‌آموزان دختر، نوجوانان را نقش‌آفرینان آینده دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۱۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
نوجوانان امروزی، نقش‌آفرینان آینده هستند

طرح بهبود وضعیت آموزشی-بهداشتی دانش‌آموزان دختر مناطق محروم با حضور غلامرضا قره‌باقری، معاون پرورشی و تربیت بدنی، مریم سعادتی کارشناس امور بانوان و ندا عاملی کارشناس سلامت آموزش وپرورش ناحیه یک بهارستان و همچنین همکاران و اولیا و دانش‌آموزان در آموزشگاه نورالزهرا به همت کارشناسی امور زنان و جوانان و با همکاری کارشناسی سلامت و با پشتیبانی موسسه خیریه مهر گیتی برگزار شد.

قره‌باقری، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در این مراسم اظهار کرد: در پرتو الطاف دولت مردمی ایران قوی، نوجوانان، اثرگذار و نقش آفرین در سرنوشت آینده جامعه محسوب می شوند و برنامه‌ریزی در حوزه نوجوانان، مطمنا اثربخش و مقرون به صرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: بلوغ فیزیکی، روانی و عاطفی در نوجوانی متحول شده و ادامه می‌یابد؛ بنابراین پرداختن به سلامت نوجوان در این دوران از ابعاد مختلف به خصوص برای دختران باتوجه به نقش مادری آنان همچنین نقش اساسی آنان در توسعه و تعالی کشور، سرمایه‌گذاری برای آینده محسوب می‌شود و سرمایه‌گذاری برای ارتقای سلامت دختران در دوران بلوغ می‌تواند از آسیب‌های جدی و بی‌شماری پیشگیری کرده و بسیاری از هزینه‌های مستقیم و غیرمستقیم مربوط به سلامت آنان را در دوران جوانی کاهش دهد.

لازم به ذکر است دانش‌آموزان پایه ششم، شامل ۱۰۱دانش آموز توسط کارشناس سلامت منطقه مورد آموزش قرار گرفتند و اقلام مورد نیاز توزیع شد.

خبرنگار: رضا نیکجو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار