تفاهم نامه‌ اداره ورزش و جوانان و آموزش و پرورش کاشمر الگویی مناسب برای سایرین است

کاشمر (پانا) - مدیران ادارات ورزش و جوانان و آموزش و پرورش کاشمر با اعلام اینکه امروز روز بزرگی برای ورزش کاشمر است، تفاهم نامه ادارات ورزش و جوانان و آموزش و پرورش کاشمررا الگویی برای سایر ادارات معرفی کردند.

کد مطلب: ۱۲۶۱۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم نامه‌ اداره ورزش و جوانان و آموزش و پرورش کاشمر الگویی مناسب برای سایرین است

علی‌ طاهریان‌، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر در این جلسه گفت‌: ساحت های شش‌گانه تعلیم و تربیت بر تقویت و پرورش استعدادها و آماده کردن دانش آموزان برای زیست در دنیای پیش رو تاکید دارند. یکی‌ از‌‌ این ساحت‌ های‌ شش‌گانه‌ ساحت‌ تربیت‌بدنی‌ و‌ زیستی‌ است‌‌.
وی‌ ادامه‌ داد:‌ در برنامه‌ درسی سازمان های تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش هر چقدر که سن دانش آموزان بیشتر می شود و به سال های پایانی آموزش عمومی نزدیک می شوند تعداد ساعات درسی آنها کاهش و آموزش های غیررسمی افزایش می یابد.
طاهریان افزود: اداره آموزش و پرورش از این تفاهم نامه رضایت کامل دارد و امیدواریم شروع خوبی برای همکاری دوجانبه بین آموزش پرورش و تربیت بدنی داشته باشیم.
رضا شهنازی مدیر اداره ورزش و جوانان نیز گفت: در چند ماه اخیر هر دو اداره در مورد مطالب تفاهمنامه بحث کردیم و بالاخره به نتیجه رسیدیم.
شهنازی در مورد هدف تفاهم نامه گفت: هدف تفاهم نامه توجه زیاد به پایه ورزش است. اگر می‌خواهیم آینده ورزشمان خوب باشد قطعا باید روی پایه کار کنیم. خصوصا دو سال اخیر که ویروس کرونا ورزش را تحت تاثیر خود قرار داده است.
وی ادامه داد: انشاالله این همکاری به نتیجه خوبی دست یابد و امیدواریم که تفاهم نامه‌ ادارات ورزش و جوانان و آموزش و پرورش کاشمر بتواند الگویی برای سایرین باشد.
در ادامه سند تفاهم نامه به امضای طرفین رسید و متعهد شدند که دو اداره به خاطر آینده سازان شهر تا آخر پای کار باشند.
روسای هیئت های ورزش نیز متعهد شدند که حداکثر تا پایان سال تقویم اجرایی این همکاری را به ادارات آموزش و پرورش و ورزش و جوانان ارائه کنند.

خبرنگار: محمد‌ محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار